Jakie assistance na wakacje (lub ca³oroczne)

Data: 2012-05-12 10:26:28
Autor: wojdylaw
Jakie assistance na wakacje (lub ca³oroczne)
Mi siê koñczy wkrótce ubezpiecznie w starterze i równie¿ siê rozgl±dam za jakim¶ przed³u¿eniem. Starter chyba ma jakies powa¿niejsze problemy, bo juz od pó³ roku, jak nie d³u¿ej, ma zawieszon± sprzeda¿ pakietów assistace. Mam nadziejê ¿e wkrótce bêdzie ich nowa oferta i bêdzie w miarê atrakcyjna, bo skoro zrezygnowali ze sprzedazy to chyba jednak im siê to nie kalkulowa³o.
A dupe mi ratowali ju¿ trzykrotnie :)

Jakie assistance na wakacje (lub ca³oroczne)