Jakie autko 4-6 tys. zł?

Data: 2010-04-08 10:35:56
Autor: PaPi
Jakie autko 4-6 tys. zł?
Mój Tata potrzebuje niedużego autka tak w granicach 4-6 tys. zł

Lanos w dobrym stanie.
Swojego ladnych kilka lat temu sprzedalem za 8 kzl. Byl wtedy w stanie praktycznie idealnym. Nigdy mnie nie zawiodl i nie trzeba bylo robic w nim nic poza elementami eksploatacyjnymi.
Ekonomiczny nie byl na pewno - bo palil w miescie 10l/100km ale w trasie spokojnie dale rade zejsc do 7.5-8. Tyle, ze w przy aucie o takiej wartosci ekonomika to przedewszystkim nie pakowanie sie w naprawy.

Jakie autko 4-6 tys. zł?