Jakie auto dla wysokiej rodziny?

Data: 2016-12-28 08:37:29
Autor: Bolko
Jakie auto dla wysokiej rodziny?
Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem auta.
Po analizie iluś tam forów i przeczytaniu X  postów w końcu wybrałem

Laguna benzyna KOMBI
2 litry 170 KM super znosi LPG 6 biegów lub automat
rocznik 2010 w okolicach  40 kzł

i co ważne 30 cm większy rozstaw osi
i jak dobrze 60 cm dłużoszy  od mojego obecnego auta.

Codziennie przeglądam allegro Jest Laguna
I jest tylko 100 km ode mnie.
Jadę, wsiadam ustawiam fotel kierowcy bajka.
Próbuje siąść do tyłu.
Jeszcze jakoś wszedłem.
Ale wyjść masakra!!!!!!!!!!!! Noż ja pierdole w stosunku do seata rocznik 99 rozstaw osi większy słownie o trzydzieści  centymetrów.
A z tyłu było tyle miejsce co w moim obecnym aucie.

Auto na papierze niby dużo większe od mojego obecnego
a ja nie widzę tych cm.
Gdzie one są?

Ma ktoś pomysł na auto w którym będą mogły usiąść dwie wysokie osoby
jedna za drugą?
wymagania:
- Kombi
- silnik LPG - 6 biegów
- 40 kzł za 6 latka?

Data: 2016-12-28 17:59:59
Autor: xyz
Jakie auto dla wysokiej rodziny?
W dniu 28.12.2016 o 17:37, Bolko pisze:

<Ciach/>
Co prawda to nie kombi ale w Ford S-max powinno być wygodnie :)

--
-- - xyz

Data: 2016-12-28 09:10:11
Autor: Bolko
W dniu środa, 28 grudnia 2016 18:00:04 UTC+1 użytkownik xyz napisał:
W dniu 28.12.2016 o 17:37, Bolko pisze:

<Ciach/>
Co prawda to nie kombi ale w Ford S-max powinno być wygodnie :)

Tylko żeby było LPG to musi być 5 biegowa skrzynia
efekt 4300 obr/minute trzeba mieć żeby jechać 150 km/h
czyli jak w obecnym seacie 1,4 rocznik 99 :(

Data: 2016-12-28 21:35:34
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2016-12-28 o 18:10, Bolko pisze:
[...]

:(

Kup VelSatisa z 2.0T i przestań truć. Silnik świetny, rewelacyjnie się gazuje. Miejsca od cholery, wyciszenie obłędne. Jak cała reszta szeroko pojętego komfortu.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2016-12-29 11:19:48
Autor: abn140
Jakie auto dla wysokiej rodziny?

Kup VelSatisa z 2.0T

nie kupi.
wystraszy sie jakosci.
komfort faktycznie zjawiskowy?
wiekszy jak w C5?

Data: 2016-12-29 09:14:07
Autor: ToMasz
W dniu 28.12.2016 o 18:10, Bolko pisze:
[...]

nie twierdze że niemasz racji, nie zrozum mnie źle, ale zastanów się.
chcesz kupić raczej duże auto, dla wysokich osób, więc niskie nie będzie. przy 150km/h będzie stawiało zajebiscie duży opór powietrza. PRzy takiej prędkości to juz ramka na tablicy rejestracyjnej może wpływać na spalanie :)
I to ma jeździć na gazie żeby było tanio? Taniej będzie jechać 5biegową osobówką na benzynie super v power i nie przekraczać 120km/h. co przy trasie z zakopanego do szczecina moze wydłużyć czas podróży o 10%

ToMasz

Data: 2016-12-28 18:10:56
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Bolko pisze tak:

Ma ktoś pomysł na auto w którym będą mogły usiąść dwie wysokie osoby
jedna za drugą?

Fiat Qubo hyhy

http://cloudlakes.com/gallery/2435990-fiat-qubo.html

--
Piter

Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?

Data: 2016-12-28 19:37:04
Autor: Grzegorz Krukowski
Jakie auto dla wysokiej rodziny?
On Wed, 28 Dec 2016 18:10:56 GMT, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:

Fiat Qubo hyhy
Mam długie Doblo. I o ile na wysokość i szerokość jest super (a
podchodzę pod dwa metry wzrostu) to poniekąd dziwne jest dla mnie że
przy rozstawie osi dłuższym o około 30 cm na tylnej kanapie wcale nie
ma dużo ...
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2016-12-28 21:57:29
Autor: Scobowski
Jakie auto dla wysokiej rodziny?
(Grand)Scenic. Poważnie.
2.0T benzynowy jakoś jeździ i jakoś sie gazuje.

Data: 2016-12-28 23:37:26
Autor: ąćęłńóśźż
Jakie auto dla wysokiej rodziny?
Jesli chodzi o miejsce z tyłu to byłem bardzo pozytywnie zaskoczony jakąś służbową Toyotą (nie znam sie na ich modelach), w tym m.in. brakiem tunelu środkowego (no jak w Wartburgu panie ;)) tylko widoczność do tyłu w tym niby-kombi wyjątkowo ch... (taka teraz moda blacha zamiast szyb).

-- -- -

Data: 2016-12-29 09:15:10
Autor: szerszen
Jakie auto dla wysokiej rodziny?
On Wed, 28 Dec 2016 08:37:29 -0800 (PST)
Bolko <suryga@gmail.com> wrote:

Ma ktoś pomysł na auto w którym będą mogły usiąść dwie wysokie osoby
jedna za drugą?

Może najpierw zdefiniuj te "wysokie" osoby, bo to dość ważna kwestia, jeśli nie najważniejsza w tym wywodzie, a jednak jej zabrakło. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2016-12-29 09:41:17
Autor: J.F.
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup
Ma ktoś pomysł na auto w którym będą mogły usiąść dwie wysokie osoby
jedna za drugą?

Obejrzyj skode superb, Vectre C ... a jak nie, to mercedesa czas zaczac :-)

Jeszcze mozesz rozne SUV/van obejrzec - tam pozycja bardziej pionowa, moze wygodniej.

J.

Data: 2016-12-29 11:14:36
Autor: Chris
W dniu 2016-12-28 o 17:37, Bolko pisze:
[...]

Może jednak Mondeo?
https://www.otomoto.pl/oferta/ford-mondeo-2-0-16v-lpg-tourer-titanium-salon-fv-23-ID6yHV91.html#0601d90695

Mam 2m wzrostu i mieszczę się z tyłu bez problemu.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Jakie auto dla wysokiej rodziny?