Jakie auto do 45 tyś ? (spory bagażnik) diesel 2005 r w gór

Data: 2009-10-13 10:53:25
Autor: omega_fan
Jakie auto do 45 tyś ? (spory bagażnik) diesel 2005 r w gór

"Benek" <aspamojsedowoli_@gazeta.pl> wrote in message news:havtlh$fn5$1inews.gazeta.pl...
Szukam auta trochę rodzinnego a przynajmniej heczbek (więszy bagażnik) z roku 2005 lub nowszy z dynamicznym dieselem.
Zalerzy mi na aucie bezawaryjnym, autem będzie jeździć często kobieta.
Na razie mam na oku Ford Fokus C-MAX bo jest kompromisowy, może coś doradzicie ?

Czekaj czekaj... chcesz wiekszy bagaznik to Galaxy a nie C-Max.
W C-Maxie masz tylko 460 litrow.

Data: 2009-10-13 11:03:24
Autor: Kuba \(aka cita\)
Jakie auto do 45 tyś ? (spory bagażnik) diesel 2005 r w gór
omega_fan wydusił z siebie te słowy:

Czekaj czekaj... chcesz wiekszy bagaznik to Galaxy a nie C-Max.
W C-Maxie masz tylko 460 litrow.

nie mówie, ze C-max ma b. duzy bagażnik, ale okreslanie wielkości bagażnika poprzez pojemność liczoną do dolnej lini szyb jest ... hmm .. często myląca.

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2009-10-13 12:24:43
Autor: omega_fan

"Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> wrote in message news:hb1fp4$mvv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zgadza sie, wiec tym bardziej ma maly ;)

PS. Wiem, jestem zboczony, ale od kiedy mam 850 litrow bagaznika
do linii okien - skonczyly sie moje problemy transportowe.

Data: 2009-10-13 12:45:34
Autor: Kuba \(aka cita\)
Jakie auto do 45 tyś ? (spory bagażnik) diesel 2005 r w gór
omega_fan wydusił z siebie te słowy:

PS. Wiem, jestem zboczony,

tak? Opowiesz nam o tym? ;-)

ale od kiedy mam 850 litrow bagaznika
do linii okien - skonczyly sie moje problemy transportowe.

mam to szczęscie, ze moje problemy transportowe jeszcze nigdy nie byly uzależnione od pojemności bagażnika

Data: 2009-10-13 20:44:54
Autor: omega_fan
Jakie auto do 45 tyś ? (spory bagażnik) diesel 2005 r w gór

PS. Wiem, jestem zboczony,

tak? Opowiesz nam o tym? ;-)

Jasne, no więc to jest taka jakby wielka dziura,
w którą możesz wkładać i wkładać... nawe gdy Twój
bagaż jest wielki, zmieści się bez problemu.

ale od kiedy mam 850 litrow bagaznika
do linii okien - skonczyly sie moje problemy transportowe.

mam to szczęscie, ze moje problemy transportowe jeszcze nigdy nie byly > uzależnione od pojemności bagażnika

Będziesz miał kiedyś 2 albo 3 dzieci, zrozumiesz ;)

Data: 2009-10-14 06:17:14
Autor: Benek
Jakie auto do 45 tyś ? (spory bagażnik) diesel 2005 r w gór
Pojeźśdziłem trochę po komisach i chyba alternatywą będzie Seat Toledo lub Altea.
Auta pojemne w środku ale i nie tak duże gabarytowo, silnik 1,9 bo 2 ciężko znaleźć i podobno mniej awaryjny od 2 L.

Data: 2009-10-15 10:49:30
Autor: CeSaR
Jakie auto do 45 tyś ? (spory bagażnik) diesel 2005 r w gór

Data: 2009-10-15 12:36:17
Autor: Kuba \(aka cita\)