Data: 2015-06-05 00:05:49 | |
Autor: Scobowski | |
Jakie auto min 6 osobowe? | |
W dniu 2015-06-03 o 21:54, Baczek pisze:
ChciaĹbym, aby auto miaĹo min 6 foteli, z silnikiem benzynowymEspace, Eurovan (Ulysse / Phedra / C8) ? |
|
Data: 2015-06-05 10:37:11 | |
Autor: Maciek | |
Jakie auto min 6 osobowe? | |
Dnia Fri, 05 Jun 2015 00:05:49 +0200, Scobowski napisał(a):
Eurovan (Ulysse / Phedra / C8) Przeciez wymienil puga 807 - to to samo. Espace ma opinie auta cholernie awaryjnego. I gazowanie jedynego sensownego silnika tez moze byc klopotliwe przez turbine. -- //\/\aciek docktor(a)poczta.onet.pl |
|
Data: 2015-06-06 19:51:15 | |
Autor: Scobowski | |
Jakie auto min 6 osobowe? | |
W dniu 2015-06-05 o 10:37, Maciek pisze:
Dnia Fri, 05 Jun 2015 00:05:49 +0200, Scobowski napisał(a):Rzeczywiście. (...)klopotliwe przez turbine. Dlaczeo właściwie turbo miałoby _dzsiaj_ przeszkadzać w zagazowaniu silnika? |
|
Data: 2015-06-06 22:34:37 | |
Autor: Adam | |
Jakie auto min 6 osobowe? | |
W dniu 2015-06-06 o 19:51, Scobowski pisze:
W dniu 2015-06-05 o 10:37, Maciek pisze: Nie przeszkadza, tylko jest kłopotliwe ;) Nie możesz użyć prostej instalacji parownikowej. Ale chyba więcej problemów sprawia silnik z bezpośrednim wtryskiem benzyny do cylindrów - łatwiej już zagazować dizla. Tyle, że w dizlu po zagazowaniu nie da się już używać oleju napędowego. -- Pozdrawiam. Adam |
|
Data: 2015-06-07 03:46:36 | |
Autor: Scobowski | |
Jakie auto min 6 osobowe? | |
W dniu 2015-06-06 o 22:34, Adam pisze:
Nie przeszkadza, tylko jest kłopotliwe ;) Parownik to ma każda (poza LGI ;-) ). Chodziło Ci kolego o mieszalnik? No więc instalację II gen. (z mieszalnikiem, potem samodzielnie przerobioną na BLOSa) to ja miałem w swoim pierwszym samochodzie, 20 lat temu... _D_W_A_D_Z_I_E_S_C_I_A_ lat temu. Jeśli spotkasz gazownika, który zatrzymał się w rozwoju na tym etapie... to nie zakładaj u niego instalacji :) |
|
Data: 2015-06-07 07:13:54 | |
Autor: z | |
Jakie auto min 6 osobowe? | |
W dniu 2015-06-07 o 03:46, Scobowski pisze:
Jeśli spotkasz gazownika, który zatrzymał się w rozwoju na tym etapie... Miałem I, II i III generację. Wiadomo jak się zrobi dobrze to jest dobrze. Przy sekwencji zero zapachu, automatyka ... niby miodzio... ale elektronika jak to elektronika potrafi się nielubieć, zaczyna się problem z jakością tankowanego lpg... a i przełączanie na gaz po osiągnięciu 30 st. to przesada :-) Ja najmniej problemów miałem właśnie z II gen. i marzy mi się duży prosty silnik z mieszalnikiem i II gen. właśnie :-) z PS. Teraz jeżdżę 1,4 D4D 75 KM głównie po mieście ;-) |
|
Data: 2015-06-07 12:59:28 | |
Autor: Maciek | |
Jakie auto min 6 osobowe? | |
Dnia Sun, 07 Jun 2015 07:13:54 +0200, z napisał(a):
Ja najmniej problemów miałem właśnie z II gen. i marzy mi się duży prosty silnik z mieszalnikiem i II gen. właśnie :-) Mam 1.8 z mieszalnikiem i 3.8 z sekwencja. Zdecydowanie lepiej pod kazdym wzgledem wypada sekwencja. -- //\/\aciek docktor(a)poczta.onet.pl |
|
Data: 2015-06-07 22:31:59 | |
Autor: RD | |
Jakie auto min 6 osobowe? | |
W dniu 2015-06-07 o 07:13, z pisze:
PS. Teraz jeżdżę 1,4 D4D 75 KM głównie po mieście ;-) O, jakie masz realne spalanie? Pozdr, R |
|
Data: 2015-06-08 06:56:24 | |
Autor: z | |
Jakie auto min 6 osobowe? | |
W dniu 2015-06-07 o 22:31, RD pisze:
O, jakie masz realne spalanie? Na trasie 4,5 a w mieście 5,7. mierzyłem rok temu w lecie z |
|
Data: 2015-06-07 12:56:22 | |
Autor: Maciek | |
Jakie auto min 6 osobowe? | |
Dnia Sat, 06 Jun 2015 22:34:37 +0200, Adam napisał(a):
Tyle, że w dizlu po zagazowaniu nie da się już używać oleju napędowego. He? W zyciu nie slyszalem o takiej instalacji do diesla. Wylacznie o takich, gdzie auto pracuje caly czas na 2 paliwach... -- //\/\aciek docktor(a)poczta.onet.pl |
|
Data: 2015-06-07 13:31:55 | |
Autor: Adam | |
Jakie auto min 6 osobowe? | |
W dniu 2015-06-07 o 12:56, Maciek pisze:
Dnia Sat, 06 Jun 2015 22:34:37 +0200, Adam napisał(a): Dobrze napisałeś: *cały czas* ;) Czyli instalacja dwupaliwowa, gdzie gaz jest "dodatkiem" do oleju napędowego - w sensie, że oba paliwa są równolegle podawane. To już chyba lepiej przerobić dizla na zasilanie wodą. Tak - są takie możliwości. W autobusach czy innych cięższych silnikach stosuje się totalną przeróbkę, łącznie z odprężeniem silnika - nie ma wtedy już możliwości zasilania ON. -- Pozdrawiam. Adam |
|