Jakie auto min 6 osobowe?

Data: 2015-06-05 00:05:49
Autor: Scobowski
Jakie auto min 6 osobowe?
W dniu 2015-06-03 o 21:54, Baczek pisze:
Chciałbym, aby auto miało min 6 foteli, z silnikiem benzynowym
Espace, Eurovan (Ulysse / Phedra / C8) ?

Data: 2015-06-05 10:37:11
Autor: Maciek
Jakie auto min 6 osobowe?
Dnia Fri, 05 Jun 2015 00:05:49 +0200, Scobowski napisał(a):

Eurovan (Ulysse / Phedra / C8)

Przeciez wymienil puga 807 - to to samo.

Espace ma opinie auta cholernie awaryjnego. I gazowanie jedynego sensownego
silnika tez moze byc klopotliwe przez turbine.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2015-06-06 19:51:15
Autor: Scobowski
Jakie auto min 6 osobowe?
W dniu 2015-06-05 o 10:37, Maciek pisze:
Dnia Fri, 05 Jun 2015 00:05:49 +0200, Scobowski napisał(a):

Eurovan (Ulysse / Phedra / C8)

Przeciez wymienil puga 807 - to to samo.

Rzeczywiście.
(...)klopotliwe przez turbine.

Dlaczeo właściwie turbo miałoby _dzsiaj_ przeszkadzać w zagazowaniu silnika?

Data: 2015-06-06 22:34:37
Autor: Adam
Jakie auto min 6 osobowe?
W dniu 2015-06-06 o 19:51, Scobowski pisze:
[...]

Nie przeszkadza, tylko jest kłopotliwe ;)

Nie możesz użyć prostej instalacji parownikowej. Ale chyba więcej problemów sprawia silnik z bezpośrednim wtryskiem benzyny do cylindrów - łatwiej już zagazować dizla. Tyle, że w dizlu po zagazowaniu nie da się już używać oleju napędowego.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-06-07 03:46:36
Autor: Scobowski
Jakie auto min 6 osobowe?
W dniu 2015-06-06 o 22:34, Adam pisze:

Nie przeszkadza, tylko jest kłopotliwe ;)
Nie możesz użyć prostej instalacji parownikowej.

Parownik to ma każda (poza LGI ;-) ). Chodziło Ci kolego o mieszalnik?
No więc instalację II gen. (z mieszalnikiem, potem samodzielnie przerobioną na BLOSa) to ja miałem w swoim pierwszym samochodzie, 20 lat temu... _D_W_A_D_Z_I_E_S_C_I_A_ lat temu.
Jeśli spotkasz gazownika, który zatrzymał się w rozwoju na tym etapie... to nie zakładaj u niego instalacji :)

Data: 2015-06-07 07:13:54
Autor: z
Jakie auto min 6 osobowe?
W dniu 2015-06-07 o 03:46, Scobowski pisze:
Jeśli spotkasz gazownika, który zatrzymał się w rozwoju na tym etapie...
to nie zakładaj u niego instalacji :)

Miałem I, II i III generację. Wiadomo jak się zrobi dobrze to jest dobrze.
Przy sekwencji zero zapachu, automatyka ...  niby miodzio... ale elektronika jak to elektronika potrafi się nielubieć, zaczyna się problem z jakością tankowanego lpg... a i przełączanie na gaz po osiągnięciu 30 st. to przesada :-)
Ja najmniej problemów miałem właśnie z II gen. i marzy mi się duży prosty silnik z mieszalnikiem i II gen. właśnie :-)

PS. Teraz jeżdżę 1,4 D4D 75 KM głównie po mieście ;-)

Data: 2015-06-07 12:59:28
Autor: Maciek
Jakie auto min 6 osobowe?
Dnia Sun, 07 Jun 2015 07:13:54 +0200, z napisał(a):

Ja najmniej problemów miałem właśnie z II gen. i marzy mi się duży prosty silnik z mieszalnikiem i II gen. właśnie :-)

Mam 1.8 z mieszalnikiem i 3.8 z sekwencja. Zdecydowanie lepiej pod kazdym
wzgledem wypada sekwencja.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2015-06-07 22:31:59
Autor: RD
Jakie auto min 6 osobowe?
W dniu 2015-06-07 o 07:13, z pisze:

PS. Teraz jeżdżę 1,4 D4D 75 KM głównie po mieście ;-)

O, jakie masz realne spalanie?

Pozdr,

Data: 2015-06-08 06:56:24
Autor: z
Jakie auto min 6 osobowe?
W dniu 2015-06-07 o 22:31, RD pisze:

O, jakie masz realne spalanie?

Na trasie 4,5 a w mieście 5,7. mierzyłem rok temu w lecie

Data: 2015-06-07 12:56:22
Autor: Maciek
Jakie auto min 6 osobowe?
Dnia Sat, 06 Jun 2015 22:34:37 +0200, Adam napisał(a):

Tyle, że w dizlu po zagazowaniu nie da się już używać oleju napędowego.

He?

W zyciu nie slyszalem o takiej instalacji do diesla. Wylacznie o takich,
gdzie auto pracuje caly czas na 2 paliwach...

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2015-06-07 13:31:55
Autor: Adam
Jakie auto min 6 osobowe?
W dniu 2015-06-07 o 12:56, Maciek pisze:
[...]

Dobrze napisałeś: *cały czas*  ;)
Czyli instalacja dwupaliwowa, gdzie gaz jest "dodatkiem" do oleju napędowego - w sensie, że oba paliwa są równolegle podawane.

To już chyba lepiej przerobić dizla na zasilanie wodą. Tak - są takie możliwości.

W autobusach czy innych cięższych silnikach stosuje się totalną przeróbkę, łącznie z odprężeniem silnika - nie ma wtedy już możliwości zasilania ON.

--
Pozdrawiam.

Adam

Jakie auto min 6 osobowe?