Jakie auto min 6 osobowe?

Data: 2015-06-09 05:04:06
Autor: Dman666
Jakie auto min 6 osobowe?
W dniu środa, 3 czerwca 2015 21:55:03 UTC+2 użytkownik Baczek napisał:
Witam

Powoli przymierzam się do zakupu auta.
Chciałbym, aby auto miało min 6 foteli, z silnikiem benzynowym (chciałbym zainstalować instalację LPG), który będzie w miarę dynamiczny (> 160KM?). Nie zależy mi na SUVie.
Budżet to około 30-35kzł.
Czy mój wybór kończy na sharan, chrysler voyager i peugocie 807?
Biorę pod uwagę także coś w stylu T4/T5, renault trafic.

Proszę, jeżeli ktoś ma jakieś propozycje o napisanie.
Chciałbym, wręcz zależy mi na tym, aby auto nie miało wspólnych oparć.

Nissan Quest.
--
Dman-666

Data: 2015-06-09 14:24:18
Autor: Maciek
Jakie auto min 6 osobowe?
Dnia Tue, 9 Jun 2015 05:04:06 -0700 (PDT), Dman666 napisał(a):

Nissan Quest.

Z wygladu fajny potworek. Jesli jezdziles, to podziel sie wrazeniami. --
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2015-06-09 05:52:15
Autor: Dman666
Jakie auto min 6 osobowe?
W dniu wtorek, 9 czerwca 2015 14:23:29 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
Dnia Tue, 9 Jun 2015 05:04:06 -0700 (PDT), Dman666 napisał(a):

> Nissan Quest.

Z wygladu fajny potworek. Jesli jezdziles, to podziel sie wrazeniami.

Nie jezdzilem, ale jesli mialbym dzis wybierac to wlasnie takie cus.
Zwroc uwage na opinie na necie - kazdy z wlascicieli jest zadowolony z wyboru. Masz przestrzen, komfort, ekonomie (LPG), moc/fun i wyglad tak paskudny, ze kazdy sie obejrzy :-)

Niestety, moje obecne wozidlo spelnia tylko ekonomie i przestrzen.
--
Dman-666

Data: 2015-06-09 16:35:32
Autor: masti
Jakie auto min 6 osobowe?
Dman666 wrote:

> [...]

Z wygladu fajny potworek. Jesli jezdziles, to podziel sie wrazeniami.

Nie jezdzilem, ale jesli mialbym dzis wybierac to wlasnie takie cus.

miałem jego brata bliźniaka czyli Mercurego Villagera pierwszej
generacji. Genialny samochód :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Jakie auto min 6 osobowe?