Jakie auto na wypady rowerowe (tanie w utrzymaniu)?

Data: 2009-06-17 01:10:54
Autor: Michał
Jakie auto na wypady rowerowe (tanie w utrzymaniu)?
Kilka założeń:
1) Główne przeznaczenie to wyjazdy rowerowe - musi być możliwość wożenia z tyłu (w środku) dwóch rowerów (zjazdowych = dużych gabarytowo). Z doświadczenia wiem, że dobre w tym celu są już kompaktowe hatchbacki. Odpadają sedany i coupe. Auto będzie też używane na codzień w mieście, więc vany raczej też (chyba że jakieś niezbyt duże, typu Zafira).
2) Tanie w utrzymaniu - w miarę bezawaryjne, tanie części, niskie spalanie. W związku z tym może LPG albo diesel?
3) Nie francuskie, nie Fiat.

francuskie:

testowałem w safrane, 2 tak na upartego wejdą (auto troche krodkie 4.8m)
wyciaga się to 20 sekund, wkłada ze 40.

w pionie nie ma szans, auto duzo głosniejsze po złożeniu siedzeń (bagarznik ma gorsze wyciszenie), pewnie gdyby było kombi i miało z 5.2
metra to było by wygodniej.

a z nie na f, to jakiś opel miał bagarznik i guzik do wysuwania na reklamie :)

pozdrawiam.

--

Jakie auto na wypady rowerowe (tanie w utrzymaniu)?