Jakie auto na wypady rowerowe (tanie w utrzymaniu)?

Data: 2009-06-17 07:54:17
Autor: omega_fan
Jakie auto na wypady rowerowe (tanie w utrzymaniu)?

"Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote in message news:h18jh9$kak$1inews.gazeta.pl...
Pomożecie w wyborze Auta Idealnego?

Budżet: ok. 20 tys.
(ew. ciut więcej, jeśli naprawdę warto)

O, to Fiat Marea Weekend, kupisz za 13 a reszta na jakies naprawy i paliwo na rok czasu.

Kilka założeń:
1) Główne przeznaczenie to wyjazdy rowerowe - musi być możliwość wożenia z tyłu (w środku) dwóch rowerów (zjazdowych = dużych gabarytowo). Z doświadczenia wiem, że dobre w tym celu są już kompaktowe hatchbacki.

Fiat Marea Weekend wypisz wymaluj.

Odpadają sedany i coupe. Auto będzie też używane na codzień w mieście, więc vany raczej też (chyba że jakieś niezbyt duże, typu Zafira).

Idealnie pasuje Fiat Marea Weekend.

2) Tanie w utrzymaniu - w miarę bezawaryjne, tanie części, niskie spalanie.

Fiat Marea Weekend!

W związku z tym może LPG albo diesel?

Fiat Marea Weekend JTD!

3) Nie francuskie, nie Fiat.

ROTFL.
Nie ma to jak uprzedzenia.

Data: 2009-06-17 09:35:38
Autor: Wooyek
Jakie auto na wypady rowerowe (tanie w utrzymaniu)?
> 3) Nie francuskie, nie Fiat.

ROTFL.
Nie ma to jak uprzedzenia.

A Ty wydałbyś całe oszczędności auto, które Ci się ni cholery nie podoba, nawet jeśli teoretycznie spełniało by Twoje kryteria?

Data: 2009-06-17 09:40:52
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Wooyek pisze:
> [...]

A Ty wydałbyś całe oszczędności auto, które Ci się ni cholery nie podoba, nawet jeśli teoretycznie spełniało by Twoje kryteria?

Po pierwse nie wydalbym wszystkich oszczednosci na uzywane auto

Data: 2009-06-17 00:51:42
Autor: Piotr Cz
Jakie auto na wypady rowerowe (tanie w utrzymaniu)?
Jeśli uważacie, że v40 to maluch to w takim razie tylko van.
Ja zapakowałem do Escorta mk7 dwa rowery mtb (oczywiście ze zdjętymi
kołami z przodu) i uporałem się z tym sam w jakieś 7 minut, dlatego
nie uważam volviaka za malucha ;p
Jeśli van, to moje propozycje:
opel zafira (podawałem wcześniej)
opel sintra
vw sharan
ford galaxy
W tych samochodach rower powinien bez problemu wejść pionowo w
bagażniku. W berlingo wchodzi dwa mtb i jeden dziecięcy, a te co
podałem mają chyba porównywalne bagażniki do berlingo ;]

Data: 2009-06-17 10:02:17
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Piotr Cz pisze:
[...]

Moj kolega do wozenia rowerow kupil Volvo V70, wczesniej mial Mazde6 (HB) i tez dawal rade 2 rowery wcisnac

Jakie auto na wypady rowerowe (tanie w utrzymaniu)?