Jakie auto poniżej 20zł/100km

Data: 2009-03-25 17:00:17
Autor: Pawel
Jakie auto poniżej 20zł/100km
Ja swoją skorupą robiłem 100km po mieście 100km za 18zł a w trasie za 15zł - czyli średnio 16.5zł/100km. Autko jest na gaz.
Fabią ojcą zszedłem do 11zł/km (1.2 + gaz).

Data: 2009-03-26 05:13:13
Autor: BearBag
Jakie auto poniżej 20zł/100km

Fabią ojcą zszedłem do 11zł/km (1.2 + gaz).

jechalem kiedys z dwoma osobami taka fabia zagazowana, tzn staralem
sie jechac, ale na tej sporej gorce pod Zawierciem na szczyt
wdrapywalem sie na dwojce chyba :)  Zreszta na rownym terenie odejscie
ma chyba tez z 25s do setki :/

Data: 2009-03-27 00:35:59
Autor: Pawel
[...]

Nie jest to demon prędkości, to napewno:) Natomiast zauważyłem, że w mieście przy prędkościach 0-100km/h to jest to nawet w miarę dynamiczne. Trzeba wysoko kręcić i nie ma tragedii. Natomiast powyżej 100km/h jest opornie. Idzie do 160km/h ale to trwa dłuugo:)

Jakie auto poniżej 20zł/100km