Jakie auto poniżej20zł/100km

Data: 2009-03-26 10:07:09
Autor: sop3k
Jakie auto poniżej20zł/100km
Witam!

Jakie auto (benzyna+gaz lub diesel bez turbo) jest tanie w utrzymaniu oraz tanie w eksploatacji?
Z tego co znalazłem najlepiej wypada lupo 1.7SDI lub np. 1.0+LPG.
Ważne, aby samo auto nie kosztowało sporo (5-10tys).

2 miesiące temu sprzedawałem Clio 1.5 dCi po 2 latach uzytkownia i 40 tys. przejechanych. Auto wygodne jak na tę wielkość, dobrze wyposażone, prowadzi sie fajnie, oprocz rzeczy eksploatacyjnych to tylko rolka alternatora i moduł ABS a tak kompletnie nic. Spalanie w miescie(Poznań, samo centrum) zadko powyżej 6.2 l/100km, w trasie spokojnie 4l/100km, jak sie go piłuje to 5l/100km. Ja sprzedałem za 11000. Mozna tez poszukać starszej wersji z silnikiem 1.9D. --

Jakie auto poniżej20zł/100km