Jakie auto tylko do miasta

Data: 2012-07-10 16:02:50
Autor: Tadeusz
Jakie auto tylko do miasta
W dniu 2012-07-10 15:39, Grzegorz Prędki pisze:
Witam
Szukam auta do uzytku 100% miasto. Generalnie chcialbym sie zmiescic w 10kzl, ale im mniej tym lepiej.

Co myslicie o smartach?

smart za 10 kPLN lub mniej to będzie straszna kupa :(
poza tym awaryjne toto, głośne i brzydkie :)

Data: 2012-07-10 16:06:39
Autor: Grzegorz Prędki
Jakie auto tylko do miasta
W dniu 2012-07-10 16:02, Tadeusz pisze:
[...]

Wyglad mnie nie interesuje (wyjatek - Ford Ka :) ), glosnosc tez nie. Auto ma mnie zawiezc 7km do pracy, pozwolic latwo zaparkowac w centrum miasta wojewodzkiego i wieczorem przywisc do domu. Na trasy i do zabawy mam inne samochody.

Data: 2012-07-10 16:13:00
Autor: Ukaniu
Jakie auto tylko do miasta

Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał w wiadomości news:jthctj$91v$1inews.gazeta.pl...
[...]

Sprawdź ile kosztują opony do Smarta ;-)

--
Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2012-07-10 16:15:54
Autor: Grzegorz Prędki
Jakie auto tylko do miasta
W dniu 2012-07-10 16:13, Ukaniu pisze:

[...]

Wiem, sprawdzalem :) Do tej pory role takiego samochodu spelnia u mnie golf2 diesel, niezawodne auto ale niestety zjada go ruda i zimy moze nie przezyc. Dlatego szukam jakiejs alternatywy.

Jakie auto tylko do miasta