Jakie banknoty w bankomatach

Data: 2009-06-22 09:17:53
Autor: kris
Jakie banknoty w bankomatach

Użytkownik "jureq" <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości news:h1n9dg$7d4$2news.onet.pl...
Może ktoś wie jakie najmniejsze banknoty są ładowane do bankomatów eCard,
Cash4You i Polbank?

Cash4You to już nie "Cash4You" tylko Skok24.;))

Krzysiek

Data: 2009-06-22 12:15:56
Autor: Valdi.Pavlack
Jakie banknoty w bankomatach
"kris" news:h1nb71$djh$1news.onet.pl

Cash4You to już nie "Cash4You" tylko Skok24.;))

Przespałem jakieś wydarzenie na rynku polskich bankomatów?

Data: 2009-06-22 13:15:48
Autor: kris

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:h1nkt9$dh5$2news.interia.pl...
"kris" news:h1nb71$djh$1news.onet.pl

Cash4You to już nie "Cash4You" tylko Skok24.;))

Przespałem jakieś wydarzenie na rynku polskich bankomatów?

Przepraszam pomyłka-chodziło mi o bankomaty Global Cash(100szt) i bankomaty e-Card(300szt)
To te dwie sieci przejeło TF Skok i maja teraz ponad 600bankomatów.

Krzysiek

Data: 2009-06-22 14:12:36
Autor: Valdi.Pavlack
Jakie banknoty w bankomatach
"kris" news:h1np55$om0$1news.onet.pl

Przepraszam pomyłka-chodziło mi o bankomaty Global Cash(100szt) i
bankomaty
e-Card(300szt)
To te dwie sieci przejeło TF Skok i maja teraz ponad 600bankomatów.

Informacje o zakupie przez TF Skok Global Cash widzę na ich stronie, ale
skąd masz informacje o eCardzie?

Po za tym czym TF Skok planuje zmieniać "barwy" bankomatom, które kupił od
innej sieci?

Data: 2009-06-22 23:23:43
Autor: Kris

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:h1nt46$n0i$2news.interia.pl...
[...]