Jakie bankomaty daja 10/20 zl obcym kartom?

Data: 2012-07-06 10:38:30
Autor: Q
Jakie bankomaty daja 10/20 zl obcym kartom?
Wczoraj chcialem wyplacic karta getinowa z bankomatu WBK 10zl
i dupa- odpyskowal mi, ze moge wybrac tylko wielokrotnosci 50zl.

Czy bankomaty WBK nie wydaja juz 10zl?
Czy moze nie wydaja malych kwot kartom innym niz WBK?

Co z bankomatami PKO BP i innymi, ktore dawaly po 10 / 20zl?
Czy one tez nie wyplacaja <50zl "obcym" debetowkom?

Data: 2012-07-06 01:42:15
Autor: Imiglikos
W dniu piątek, 6 lipca 2012 10:38:30 UTC+2 użytkownik Q napisał:
[...]

Odpyskował bo mu się drobne skończyły. BZWBK wydaje od 10zł, PKO od 20zł. Wątpię żeby był tu jakiś podział na własne i obce debetówki.

Data: 2012-07-06 01:53:06
Autor: eisenberg
On 6 Lip, 10:38, "Q" <n...@spam.org> wrote:
[...]

Nie spotkałem bankomatu, który rozróżniałby między "swoimi" i "obcymi"
debetówkami

Data: 2012-07-06 09:26:13
Autor: jureq
Dnia Fri, 06 Jul 2012 01:53:06 -0700, eisenberg napisał(a):

Nie spotkałem bankomatu, który rozróżniałby między "swoimi" i "obcymi"
debetówkami

Tak działa(ł-?) Polbank

Data: 2012-07-06 02:45:43
Autor: ls
On 6 Lip, 11:26, jureq <ju...@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
Dnia Fri, 06 Jul 2012 01:53:06 -0700, eisenberg napisał(a):

> Nie spotkałem bankomatu, który rozróżniałby między "swoimi" i "obcymi"
> debetówkami

Tak działa(ł-?) Polbank

Potwierdzam - PB swoim da 20zł, obcym 50zł

--
pozdr.
ls

Data: 2012-07-06 10:45:11
Autor: Wojciech Bancer
On 2012-07-06, Q <no@spam.org> wrote:

Wczoraj chcialem wyplacic karta getinowa z bankomatu WBK 10zl
i dupa- odpyskowal mi, ze moge wybrac tylko wielokrotnosci 50zl.

Czy bankomaty WBK nie wydaja juz 10zl?

Raczej stawiam, że albo mu brakło 10-tek, albo ten konkretny model
ich nie miał (i miał nie będzie).

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Jakie bankomaty daja 10/20 zl obcym kartom?