Jakie beda nastepne kontrakty...

Data: 2010-07-08 10:30:35
Autor: Leszczur
Jakie beda nastepne kontrakty...
Po tym jak juz James powie sakramentalne "tak"  rozpocznie sie wojna o
RFA i UFA drugiego sortu.
A bedzie w kim wybierac.
Lee pewnie dostanie blisko maksa (od Nets?).
Ale beda jeszcze w sprzedazy: Felton, Shaq, Haywood, Morrow, Scola,
Lowry, R.Brewer, Ridnour, TMac (!), Rodriguez, Carney, Amundsen,
R.Mason (?), Korver, Foye i Mike Miller.
Nie jestem pewien czy wszyscy sa jeszcze dostepni, ale tak mi sie
wydaje.
Ja tu widze wielkie pole do popisu dla naszych ulubiencow. Cos w
rodzaju 60/5 dla Scoli, albo 40/5 za Morrowa, czy 35/5 dla Lowry'ego.
La vita e bella.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-08 19:56:05
Autor: wiLQ
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Lee pewnie dostanie blisko maksa (od Nets?).

Jako jedyni nie podpisza zadnego FAsa z czolowki, wiec byloby to
logiczne... ale po kontrakcie Outlawa nie wiem czy to ich kierunek ;-)

[...]

Lista jest duzo dluzsza...

Ja tu widze wielkie pole do popisu dla naszych ulubiencow. Cos w
rodzaju 60/5 dla Scoli, albo 40/5 za Morrowa, czy 35/5 dla Lowry'ego.
La vita e bella.

... a kasy na rynku ubywa, wiec mam nadzieje, ze zacznie sie pojawiac
coraz wiecej sensownych ofert.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-08 20:14:03
Autor: wiLQ
wiLQ napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Ale beda jeszcze w sprzedazy: Felton, Shaq, Haywood, Morrow, Scola,
> Lowry, R.Brewer, Ridnour, TMac (!), Rodriguez, Carney, Amundsen,
> R.Mason (?), Korver, Foye i Mike Miller.

Szybko pojawila sie jedna z odpowiedzi:
"Brendan Haywood has agreed to a six-year, $55 million contract
extension with the Mavericks, according to Yahoo! Sports." Cuban kontynuuje swoja serie z centrami ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-09 00:57:37
Autor: Leszczur
On 8 Lip, 20:14, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

Szybko pojawila sie jedna z odpowiedzi:
"Brendan Haywood has agreed to a six-year, $55 million contract
extension with the Mavericks, according to Yahoo! Sports."

Cuban kontynuuje swoja serie z centrami ;-)

Dampier niczego go nie nauczyl? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-09 11:44:39
Autor: wiLQ
> [...]

> extension with the Mavericks, according to Yahoo! Sports."
>
> Cuban kontynuuje swoja serie z centrami ;-)

Choc na jego usprawiedliwienie trzeba dodac, ze nikogo lepszego pewnie
nie moglby sciagnac, wiec musial przeplacic by nie odszedl...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-08 20:23:21
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-07-08 19:30, Leszczur pisze:
Po tym jak juz James powie sakramentalne "tak"  rozpocznie sie wojna o
RFA i UFA drugiego sortu.
A bedzie w kim wybierac.
Lee pewnie dostanie blisko maksa (od Nets?).

Lee idzie do Warriors (bodajĹĽe jeĹĽeli James nie pĂłjdzie do Knicks), za
Randolpha.

Ale beda jeszcze w sprzedazy: Felton, Shaq, Haywood, Morrow, Scola,
Lowry, R.Brewer, Ridnour, TMac (!), Rodriguez, Carney, Amundsen,
R.Mason (?), Korver, Foye i Mike Miller.

No i zapomniałeś o Fisherze. Shaq, Fisher, Horry - ile razem mają
pierścieni? I wszystkich można mieć.

Data: 2010-07-09 00:58:27
Autor: Leszczur
On 8 Lip, 20:23, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
> [...]

> RFA i UFA drugiego sortu.
> A bedzie w kim wybierac.
> Lee pewnie dostanie blisko maksa (od Nets?).

Lee idzie do Warriors (bodajże jeżeli James nie pójdzie do Knicks), za
Randolpha.

> Ale beda jeszcze w sprzedazy: Felton, Shaq, Haywood, Morrow, Scola,
> Lowry, R.Brewer, Ridnour, TMac (!), Rodriguez, Carney, Amundsen,
> R.Mason (?), Korver, Foye i Mike Miller.

No i zapomniałe¶ o Fisherze. Shaq, Fisher, Horry - ile razem maj±
pier¶cieni? I wszystkich można mieć.

No to jeszcze Rusell i bedzie komplet.

Pozdro

L'e-szczur