Jakie bezpłatne konto?

Data: 2016-11-19 20:43:43
Autor: Badabum
Jakie bezpłatne konto?
Witam,

Poszukuję bezpłatnego konta, bez fajerwerków, procentów itp. Zarabiam
mało i każda prowizja jest dla mnie zbędnym wydatkiem. Do tej pory
używałem Synca/T-mobile Usługi Bankowe. Niestety wprowadzili kilka
opłat, niby niewielkich, ale w mojej sytuacji nieakceptowalnych.
Na chwilę obecną zainteresowały mnie trzy oferty:
1. Nest Bank
2. Millenium
3. Idea
Moim zdaniem ten pierwszy jest najkorzystniejszym wyborem, ale może
się mylę. Może jakieś sugestie od szanownego grona?

Pozdrawiam,

-- -

Data: 2016-11-19 13:21:46
Autor: Dawid Rutkowski
Jakie bezpłatne konto?
A potrzebujesz debetówki do płacenia i/lub bankomatów ?
Jest jeszcze vw bank - bez opłat "podstawowych", ew. zapłacisz tylko za wypłatę z bankomatu sumy poniżej 400zł, cashback oraz obsługę kasową - ale kasa i tak jest jedna w całej PL.
W milku warunki fajne, ale z debetówki nie można zrezygnować, gdy im się znudzi zwalniać z opłat za jedną transakcję/mc.
W Ideę się nie pakuj bo za pół roku znów trzeba będzie zmieniać.
Nest to popierdółka.

Jeszcze inteligo - debetówka bez opłaty przy wydatkach 100zł/mc - a jak nie chcesz to blik do darmowych bankomatów pko i wbk. Plus zawsze darmowe wpłaty w oddziałach pko.
Oraz mBąk - debetówka darmo przy 5 transakcjach/mc i/lub blik z darmowymi bankomatami pko, wbk, mille, ing, euronet i planet cash.
Kantor aliora - debetówki PLN nie ma, ale masz darmową kasę, również w pln.
Deutsche bank - konto dbNet - również darmowa obsługa kasowa..

O jeden darmowy ze wszystkim trudno, ale z dwóch można już sobie skroić - rozejrzyj się, jakie oddziały masz koło domu/pracy.
A dwa konta i tak warto mieć, żeby móc zrobić przelew w wypadku awarii czy prac w jednym z banków.

Data: 2016-11-20 10:19:20
Autor: jakson
Jakie bezpłatne konto?
Nest to popierdółka.

....ale w sumie wychodzi najtaniej i chyba najlepiej dla pytajacego.
Dodatkowo jest to najlepsze konto, jesli sytuacja zyciowa pytajacego sie pogorszy.

Data: 2016-11-19 23:59:02
Autor: Akarm
Jakie bezpłatne konto?
W dniu 19.11.2016 o 20:43, Badabum pisze:
używałem Synca/T-mobile Usługi Bankowe. Niestety wprowadzili kilka
opłat,

Możesz coś więcej napisać? Niezbyt uważnie śledzę, a mam tam konto podstawowe. I też nie mam zamiaru niepotrzebnie płacić. Na razie tylko zrezygnowałem z debetówki.

Mam jeszcze w VWbank i DB.
O kurczę, oba niemieckie?
Tylko w niemieckich bankach konta mam całkowicie i bezwarunkowo darmowe? :(
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-11-20 07:14:37
Autor: Badabum
Jakie bezp?atne konto?
Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> Wrote in message:

Mo?esz co? wi?cej napisa?? Niezbyt uwa?nie ?ledz?, a mam tam konto podstawowe. I te? nie mam zamiaru niepotrzebnie p?aci?. Na razie tylko zrezygnowa?em z debetówki.

Mam jeszcze w VWbank i DB.
O kurcz?, oba niemieckie?
Tylko w niemieckich bankach konta mam ca?kowicie i bezwarunkowo darmowe? :(

Tak na szybko to chyba przelewy natychmiastowe s? p?atne, chyba 6
 z?. Za wyp?at? z bankomatu te? wo?aj? 6 z?. Przy moich n?dznych
 dochodach to mi nie bardzo pasuje.

Pzdr.

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-11-20 12:35:40
Autor: jakson
Jakie bezp?atne konto?
Tylko w niemieckich bankach konta mam ca?kowicie i bezwarunkowo darmowe? :(

Tak na szybko to chyba przelewy natychmiastowe s? p?atne, chyba 6

Tak, bluecash jest platny (6zl za kazdy przelew), ale znajdz mi bank gdzie jest to bezpatne...

z?. Za wyp?at? z bankomatu te? wo?aj? 6 z?. Przy moich n?dznych

6zl za karte i 6zl za wyplaty z bankomatow, no chyba, ze wykrecisz karta 200zl,
wtedy masz darmowa karte (i konto) i 3 darmowe wyplaty na miesiac.

dochodach to mi nie bardzo pasuje.

Nie jestes w stanie wydac karta 200zl na miesiac?
Wiesz, jedzenie, oplaty, komunikacja...
Ty zyjesz w ogole? :)

Data: 2016-11-20 13:58:36
Autor: Malkontent
Jakie bezp?atne konto?
"jakson" <john.smith@example.org> Wrote in message:

Ty zyjesz w ogole? :)

Dobre pytanie. Sam się nad tym czasami zastanawiam :-P

Pzdr.

--
No sign

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-11-20 09:29:56
Autor: Alf/red/
Jakie bezpłatne konto?
W dniu 19.11.2016 o 20:43, Badabum pisze:
Na chwilę obecną zainteresowały mnie trzy oferty:

No ale napisz coś o kryteriach. Bo kont bezpłatnych jest jeszcze kilka (Nest, Raifi) plus właśnie weszła ta ustawa, że bezpłatne ma być w każdym.

--
Alf/red/

Data: 2016-11-20 09:39:38
Autor: Badabum
Jakie bezpłatne konto?
Alf/red/ <alf_1611@ump.waw.pl> Wrote in message:

No ale napisz coś o kryteriach. Bo kont bezpłatnych jest jeszcze kilka (Nest, Raifi) plus właśnie weszła ta ustawa, że bezpłatne ma być w każdym.

Głównym kryterium jest bezpłatność bez dodatkowych warunków:
- założenie konta
- prowadzenie konta
- wypłaty i wpłaty z/do bankomatów - przelewy (gdyby był jakiś bezpłatny pakiet natychmiastowych to
 było by  miło)

Moje zarobki są symboliczne, ale konto posiadać muszę.  Przeczytałem właśnie opinie  o Nest Banku i raczej nieciekawie.

Data: 2016-11-20 14:22:18
Autor: janek z pola
Jakie bezpłatne konto?
 wrote:

[...]

A gdzie te opinie znalazłeś? Nest bank działa pod tą nazwą jakieś 2 miesiące - wcześniej się nazywał Smart Bank - czyżby o Smart Bank też były jakieś nieciekawe opinie?

--
Wysłane z pola.

Data: 2016-11-21 09:24:44
Autor: radekp@konto.pl
Jakie bezpłatne konto?
Sun, 20 Nov 2016 09:39:38 +0100 (GMT+01:00), w
<o0rnhe$480$1@node2.news.atman.pl>, Badabum <malkonUSUŃt@go2.pl> napisał(-a):

Moje zarobki są symboliczne, ale konto posiadać muszę.  Przeczytałem właśnie opinie  o Nest Banku i raczej nieciekawie.

Mam konto w Nest, nie używam go często, ale działa bezproblemowo.
Takie proste konto do przelewów, wypłat -- chyba do tego czego potrzebujesz.
Ja jestem na tak, w każdym bądź razie ja nie miałem problemów.

Raz się o coś pytałem, chyba po 2 dniach odpowiedzieli, potem nanieśli poprawkę
w systemie (chodziło o to, że domyślnie było ustawione przelewanie z konta
oszczędnościowego, co jest częściowo płatne).

Data: 2016-11-20 13:12:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jakie bezpłatne konto?

"Alf/red/" o0rmvr$g05$1@node1.news.atman.pl

No ale napisz coś o kryteriach. Bo kont bezpłatnych jest jeszcze kilka (Nest, Raifi) plus właśnie weszła ta ustawa, że bezpłatne ma być w każdym.

  https://clk.leadexpert.pl/click?c=AZc1fwfN&cr=NZwyxMWW&s=5MaiTiy0
  60 pln w razie czego ode mnie

  http://danutac.oferty-kredytowe.pl/ <-- za to trudno mi płacić

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://danutac.net.pl  '.O_'

Data: 2016-11-20 09:47:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jakie bezpłatne konto?

"Badabum" i9a13c5ibd8cgjudkj51hrpc2oos1jnecg@4ax.com

Zarabiam mało i każda prowizja jest dla mnie zbędnym wydatkiem.

1. Nest Bank

  https://clk.leadexpert.pl/click?c=Ya7nT3E9&cr=pxaBAP4V&s=XPR7P2Hl
  40 pln w razie czego ode mnie

2. Millenium

  link podam za jakiś czas
  50 pln w razie czego ode mnie
  100 pln w razie czego od banku

3. Idea
  https://clk.leadexpert.pl/click?c=dCmp0bwC&cr=VagIpxEH&s=5MaiTiy0
  konto firmowe
  150 pln w razie czego ode mnie

  Konto Idealna Firma to:

   - 0 zł za prowadzenie konta przy miesięcznych wpływach 1000 zł
     lub przy utrzymaniu średniego salda na poziomie minimum 1500 zł,
   - bezpłatne przelewy krajowe internetowe w systemie Elixir,
   - 0 zł za kartę debetową*

  *Miesięczna opłata za kartę wynosi 4,99 zł, jeżeli łączna kwota transakcji
  bezgotówkowych w danym miesiącu kalendarzowym jest niższa niż:
    a) 300 zł dla kart wydanych do Konta prowadzonego na
       podstawie umowy zawartej do dnia 4 stycznia 2013 r. lub
    b) 400 zł dla kart wydanych do Konta prowadzonego na
       podstawie umowy zawartej od dnia 5 stycznia 2013 r.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://danutac.net.pl  '.O_'

Data: 2016-11-20 20:24:35
Autor: Malkontent
Jakie bezpłatne konto?

No i skończyłem konsultacje. Założyłem konto w Nest Banku. Jak
 ktoś tu napisał że to popierdułka to stwierdziłem że to będzie w
 sam raz dla mnie. Poza tym to nie musi być związek do grobowej
 deski. Dziękuję wszystkim za odzew na mój post.

Pzdr.

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-11-20 12:28:24
Autor: Dawid Rutkowski
Jakie bezpłatne konto?
Chcącemu nie dzieje się krzywda.
Podziel się wrażeniami ;>
Mam tylko nadzieję, że nie jest to spamerska reklama popierdółki, które lubi niestety ;P

Data: 2016-11-20 23:18:49
Autor: Badabum
Jakie bezpłatne konto?
Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> Wrote in message:
Chcącemu nie dzieje się krzywda.
Podziel się wrażeniami ;>

Boję się pisać żeby to nie zostało potraktowane jako reklama.  Na
 wejściu wygląda to dość obiecująco. Bez problemu zalogowałem się
 do bankowości internetowej jak również dostałem pakiet dokumentów
 w pdf'ie,  nawet prześlicznej urody pisemko do zakładu pracy w
 temacie numeru konta. Udało mi się nawet dwa razy pogadać z
 konsultantem. Aplikacja mobilna otwiera się wolniej aniżeli
 timobajlowa. Poza tym graficznie jest raczej niezbyt urodna.
 Kolor taki trochę czekoladowy, literki w środku trochę dziwnie u
 mnie wyglądają. Na stronie głównej zdjęcie Antosia który ma 4
 lata i będzie przedsiębiorcom. Antoś ma twarz lekko
 zniechęcającą.  Co do działania się nie wypowiem,  bo konto puste
 i nie ma czym sprawdzić. Ogólnie raczej pozytywnie, obym nie
 zapeszył. Pozdrawiam --

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-11-21 02:45:00
Autor: Dawid Rutkowski
Jakie bezpłatne konto?
A "podpisywałeś" umowę przelewem czy trzeba się z kurierem umawiać ?
Choć podobno od czasu, gdy jest to już nest, czyli smart+biz, a nie smart, to można i w placówce konto założyć.

Z kolorami i ogólną urodą to rzeczywiście wpadli z deszczu pod rynnę, trudno ocenić, czy gorzej zmienił mBąk czy smart (bo podobieństwo między starym logiem mBąka - tym paskudnym kwiatkiem - i logiem smarta - plamkami - jest uderzające, podobnie jak stylistyka kart - cóż, ten sam prezes więc i ten sam gust, i pewnie ten sam projektant) - ale ta czekolada jest nawet nie gorzka, a wręcz trująca. VW bank nowe karty ma zdecydowanie ładniejsze, choć ST też nie jest najprzyjemniejszy.
Ale za darmo to za darmo.

Osobiście polecałbym dobranie drugiej popierdółki do kompletu - czyli vw - w takich sprawach redundancja to podstawa.
I pamięć można poćwiczyć - bo w VW też zmiana PINu możliwa tylko w bankomacie (kosztuje "tylko" 2zł ;), a pierwotny przysyłają w kopercie.
Dobrze, że do trzeciej karty (bo druga to był bardzo niespodziankowo znaleziony któregoś dnia niespodziewanie w skrzyce klon pierwszej - ten sam numer, ta sama data ważności - i następnego dnia również PIN w kopercie, ten sam, co do pierwszej karty) przysłali mi prościutki PIN (o taki: 1666 - bank takiego oczywiście zabrania ustawiać), także w miarę łatwo w razie potrzeby sobie przypomnieć, bo do wszystkich innych kart mam jeden PIN.
Hmmm, jeszcze mógłbym sobie ujednolicić robiąc we wszystkich kartach taki PIN jak w karcie VW - ale nie chcę żonie głowy zawracać, bo mamy takie same ;>
Zaś z prawdziwych zalet - od stycznia VW wprowadza 3D-Secure i dzięki temu także możliwość płatności IO kartami visa electron.
Tak mi odpowiedzieli na pytanie w poczcie wewnętrznej - nie wiem, dlaczego nie chwalą się tym nigdzie indziej, może się wstydzą, że do tej pory IO nie można było robić, choć karty mają CVV2 wydrukowane na rewersie.

Data: 2016-11-21 18:01:16
Autor: Badabum
Jakie bezpłatne konto?
Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> Wrote in message:

A "podpisywałeś" umowę przelewem czy trzeba się z kurierem umawiać ?

Wszystko przelewem. Przy okazji wywaliło mi stronę timobajla i nie
 miałem potwierdzenia przelewu. Powtórzyłem i znowu wywaliło. Tym
 sposobem poszły dwa przelewy, ale konto zostało założone. Dzisiaj
 przelali z powrotem 2 zł. Nie wiem po co bo mogło zostać na nowym
 koncie. Poza tym nie mam jakichś większych zastrzeżeń. Może poza
 jednym. Napisałem do nich maila i zero odzewu. Konsultant płatny
 pomimo tego że mam rozmowy bez limitu.  No i to chyba na razie
 tyle. Pzdr. -- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-11-21 10:32:50
Autor: Dawid Rutkowski
Jakie bezpłatne konto?
Wpisz sobie w telefon 224384141 zamiast tego 0-801 i będziesz miał za darmo.

Data: 2016-11-21 04:43:55
Autor: jakson
Jakie bezpłatne konto?
No i skończyłem konsultacje. Założyłem konto w Nest Banku. Jak
ktoś tu napisał że to popierdułka to stwierdziłem że to będzie w
sam raz dla mnie. Poza tym to nie musi być związek do grobowej

Z wad Nest Banku (byly Smart Bank):
1. Zmiana PINu do karty tylko w bankomacie i to za 5zl. Przez www czy telefon sie nie da.
2. Jesli zapomnisz PIN, musisz zamowic nowa karte (o takim samym nr/dacie waznosci nomen omen) wraz z nowym PINem. Jest to upierdliwe, ale darmowe.
3. Sztywne limity karty (nie da sie ich zmienic) - bodajze 10k pln dziennie.

Plusy:
1. Konto i karta bezwarunkowo bezplatne.
2. Calkiem przyzwoite konto oszczednosciowe.

Data: 2016-11-21 04:51:34
Autor: jakson
Jakie bezpłatne konto?
[...]

4. BlueCash (w koncu) i to za 1zl.

Data: 2016-11-21 06:53:07
Autor: jureq
Jakie bezpłatne konto?
On Mon, 21 Nov 2016 04:43:55 +0100, jakson wrote:

Z wad Nest Banku (byly Smart Bank):
1. ....
2. ....
3. ....

4. Po którejś tam godzinie (19, 20 - ? - nie pamiętam dokładnie) nie
można zrobić nawet przelewu wewnętrznego między własnymi rachunkami.

Data: 2016-11-21 08:53:07
Autor: Piotr Gałka
Jakie bezpłatne konto?
[...]

Trzymam na razie T-mobile bo mi co miesiąc zwracają 15zł za wydanie kartą 300zł.
Jeszcze nic za konto nie zapłaciłem.
P.G.

Jakie bezpłatne konto?