Jakie bezpłatne konto?

Data: 2016-11-19 23:59:02
Autor: Akarm
Jakie bezpłatne konto?
W dniu 19.11.2016 o 20:43, Badabum pisze:
używałem Synca/T-mobile Usługi Bankowe. Niestety wprowadzili kilka
opłat,

Możesz coś więcej napisać? Niezbyt uważnie śledzę, a mam tam konto podstawowe. I też nie mam zamiaru niepotrzebnie płacić. Na razie tylko zrezygnowałem z debetówki.

Mam jeszcze w VWbank i DB.
O kurczę, oba niemieckie?
Tylko w niemieckich bankach konta mam całkowicie i bezwarunkowo darmowe? :(
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-11-20 07:14:37
Autor: Badabum
Jakie bezp?atne konto?
Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> Wrote in message:

Mo?esz co? wi?cej napisa?? Niezbyt uwa?nie ?ledz?, a mam tam konto podstawowe. I te? nie mam zamiaru niepotrzebnie p?aci?. Na razie tylko zrezygnowa?em z debetówki.

Mam jeszcze w VWbank i DB.
O kurcz?, oba niemieckie?
Tylko w niemieckich bankach konta mam ca?kowicie i bezwarunkowo darmowe? :(

Tak na szybko to chyba przelewy natychmiastowe s? p?atne, chyba 6
 z?. Za wyp?at? z bankomatu te? wo?aj? 6 z?. Przy moich n?dznych
 dochodach to mi nie bardzo pasuje.

Pzdr.

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-11-20 12:35:40
Autor: jakson
Jakie bezp?atne konto?
Tylko w niemieckich bankach konta mam ca?kowicie i bezwarunkowo darmowe? :(

Tak na szybko to chyba przelewy natychmiastowe s? p?atne, chyba 6

Tak, bluecash jest platny (6zl za kazdy przelew), ale znajdz mi bank gdzie jest to bezpatne...

z?. Za wyp?at? z bankomatu te? wo?aj? 6 z?. Przy moich n?dznych

6zl za karte i 6zl za wyplaty z bankomatow, no chyba, ze wykrecisz karta 200zl,
wtedy masz darmowa karte (i konto) i 3 darmowe wyplaty na miesiac.

dochodach to mi nie bardzo pasuje.

Nie jestes w stanie wydac karta 200zl na miesiac?
Wiesz, jedzenie, oplaty, komunikacja...
Ty zyjesz w ogole? :)

Data: 2016-11-20 13:58:36
Autor: Malkontent
Jakie bezp?atne konto?
"jakson" <john.smith@example.org> Wrote in message:

Ty zyjesz w ogole? :)

Dobre pytanie. Sam się nad tym czasami zastanawiam :-P

Pzdr.

--
No sign

-- -- Android NewsGroup Reader-- --