Jakie b³otnik?

Data: 2012-01-10 21:43:37
Autor: nxs
Jakie b³otnik?
Witajta. Mam rower  Hercules Jump - klasyczny go³y cross. Nie jestem fanem b³otników w rowerze, ale jak widzê to cholerne b³oto z ka³u¿ na "karoserii", to my¶lê ju¿ na powa¿nie o jaki¶ dobrych b³otnikach, które za bardzo nie zeszpec± ten fajny sprzêciæ. Podobno gorzej od roweru z b³otnikami wygl±da zab³ocony rower bez b³otników :-)
Porad¼cie jakie dobrej jako¶ci b³otniki kupiæ do takiego roweru? Cena w zasadzie nie gra roli.
Pozdrawiam.
nxs

Data: 2012-01-10 21:38:10
Autor: piecia aka dracorp
Jakie b³otnik?
Dnia Tue, 10 Jan 2012 21:43:37 +0100, nxs napisa³(a):

[...]
Sam je¿d¿ê na Unibike Flite który wspaniale siê prezentuje bez b³otników ale g³êboko mam w d..ie co ludzie sobie my¶l± gdy je¿d¿ê z 2 b³otnikami. Jednym pe³nym na ty³ i jednym wysuwalnym na przód, chyba SKS. Szkoda ¿e inni siê tak przejmuj± wygl±dem i sami nie u¿ywaj± b³otników. Przez to jazda za kim¶ kto nie ma tych ochraniaczy nie nale¿y do przyjemno¶ci.
Niestety b³otnik nie chroni ca³kowicie przed b³otem, i niestety do¶æ czêsto ja sam i mój rower jeste¶my upaækani.

Aha b³otniki kupowane jak najtañsze. Zreszt± przy wiêkszych mrozach w poprzednim roku, b³otnik mi siê normalnie pêk³.

Fakt ¿e SKS robi ciekawe modele ale czasem cena przyt³acza.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-01-10 22:00:53
Autor: BoDro
Jakie b³otnik?
W dniu 2012-01-10 21:43, nxs pisze:

Porad¼cie jakie dobrej jako¶ci b³otniki kupiæ do takiego roweru? Cena w
zasadzie nie gra roli.

zerknij, co oferuje SKS:

http://www.velo.pl/produkty/default/?m=15&pk=%&id=798

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2012-01-10 22:28:08
Autor: AL
Jakie b³otnik?
W dniu 2012-01-10 21:43, nxs pisze:

Porad¼cie jakie dobrej jako¶ci b³otniki kupiæ do takiego roweru? Cena w
zasadzie nie gra roli.

to moze pompowane?

jak pogoda, to zwiniesz w rulonik - a jak niepogoda - dwa razy machniesz pompka i blotnik juz jest :)
http://turystyka.interia.pl/rower/nowosci/news/praktyczne-blotniki-na-kazda-okazje,1594362,2411

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-11 14:35:07
Autor: rmikke
Jakie b³otnik?
Dnia Tue, 10 Jan 2012 21:43:37 +0100, nxs naskroba³/a:

[...]

Jak ma dzialac, to takie wiejskie (pelne) blotniki sa najlepsze.

I akurat w tej kategorii unikaj SKS - ich mocowanie przy srodku kola to jakis
plastikowy badziew, peka po miesiacu. Chlapacz tez jest jakos dziwnie mocowany i
odpada - u mnie trzymal sie na trytytkach. Precel mi podrzucil link do jakichs
blotnikow, majacych przy srodku kola metalowe oczko z zagietych pretow
mocujacych i to jest to. Przy okazji tansze o polowe.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-01-11 18:28:37
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Jakie błotnik?
rmikke wrote:

Dnia Tue, 10 Jan 2012 21:43:37 +0100, nxs naskrobał/a:

Witajta. Mam rower Hercules Jump - klasyczny goły cross. Nie jestem
fanem błotników w rowerze, ale jak widzę to cholerne błoto z kałuż na
"karoserii", to myślę już na poważnie o jakiś dobrych błotnikach,
które za bardzo nie zeszpecą ten fajny sprzęcić. Podobno gorzej od
roweru z błotnikami wygląda zabłocony rower bez błotników :-)
Poradźcie jakie dobrej jakości błotniki kupić do takiego roweru? Cena
w zasadzie nie gra roli.

Jak ma dzialac, to takie wiejskie (pelne) blotniki sa najlepsze.

Wiejskie - pfff.

I akurat w tej kategorii unikaj SKS - ich mocowanie przy srodku kola
to jakis plastikowy badziew, peka po miesiacu.

Z mojego doświadczenia wynika co innego - mocowanie ma się całkiem
dobrze. Warto je podkleić taśmą dwustronną, żeby gromadzący się tam
drobny piasek nie szlifował błotnika. Od ponad roku bez zarzutu.

Chlapacz tez jest jakos dziwnie mocowany i odpada - u mnie trzymal sie
na trytytkach.

J.w. Dwie lewe ręcę?

Precel mi podrzucil link do jakichs blotnikow, majacych przy srodku
kola metalowe oczko z zagietych pretow mocujacych i to jest to. Przy
okazji tansze o polowe.

Link?

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

Data: 2012-01-11 18:05:03
Autor: rmikke
Jakie błotnik?
Dnia Wed, 11 Jan 2012 18:28:37 +0100, =?utf-8?Q?Krzy=C5=9B_Cierpi=C4=99tnik?=
naskroba³/a:

rmikke wrote:

[...]

Masz cos do wsi???

[...]

Nie bardzo kapuje, w ktorym miejscu chcesz podklejac i jak to sie ma do
plastikowego mocowania przy srodku kola.

U mnie to mocowanie wytrzymalo moze miesiac, potem musialem sie ratowac
trytytka, zeby mi z lewej strony te prety nie lataly, bo peklo. Nie wiem, moze
to tylko zima peka... W kazdym razie - zawiodlem sie.

Chlapacz tez jest jakos dziwnie mocowany i odpada - u mnie trzymal sie
na trytytkach.

J.w. Dwie lewe ręcę?

Nie wiem, w serwisie mi zakladali przy okazji wiekszych zmian, na ogol robia tam
dobrze.

Precel mi podrzucil link do jakichs blotnikow, majacych przy srodku
kola metalowe oczko z zagietych pretow mocujacych i to jest to. Przy
okazji tansze o polowe.

Link?

http://allegro.pl/listing.php/search?string=orion&category=16424

Fabian mi wtedy podrzucil, dzieki jeszcze raz :D

Data: 2012-01-11 22:28:16
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Jakie błotnik?
rmikke wrote:
Dnia Wed, 11 Jan 2012 18:28:37 +0100, Krzyś Cierpiętnik naskrobał/a:
rmikke wrote:
[...]

No właśnie nie mam ani do wsi ani do błotników i dlatego bardzo
intryguje mnie jaki proces myślowy sprawił, że nadałeś błotnikom
przymiotnik wiejskie.

[...]

Aa, to mocowanie... Ubzdurałem sobie mocowanie do mostka w tylnych
widełkach. Jakoś przez myśl mi nie przeszło, że można połamać to, o
którym mówisz, ale możliwe. Z tych plastikowych, "bezpiecznych" mocowań
mam tylko prawe, bo lewe jest na sztywno z powodu obejścia BB7.

[...]

Mhm, znajome. Ale kiedyś o nich nie wiedziałem, stąd SKS :P

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

Data: 2012-01-12 11:50:05
Autor: rmikke
Jakie błotnik?
Dnia Wed, 11 Jan 2012 22:28:16 +0100, =?utf-8?Q?Krzy=C5=9B_Cierpi=C4=99tnik?=
naskroba³/a:

rmikke wrote:
[...]

Jakby Ci to... Lubie odwracac takie negatywne skojarzenia.
Skoro jest sporo "bajkerów", co to nie zaloza blotnikow, "bo to wiocha",
to ja wlasnie napisze, ze najlepsze sa te "wiejskie".

[...]

Najsmieszniejsze, ze nie mam nawet najmniejszego podejrzenia, od czego to peklo.
Nawet chodnikiem wzdluz Trasy Lazienkowskiej (na ktorym tanie plastikowe
blotniki do gorala odpadaly od drgan) jeszdze ostatnio sporadycznie, a juz
zimowka (w ktorej rzeczony blotnik sie posypal) to chyba ani razu.

To tak jak u mnie :D