Jakie b³otnik?

Data: 2012-01-10 21:38:10
Autor: piecia aka dracorp
Jakie b³otnik?
Dnia Tue, 10 Jan 2012 21:43:37 +0100, nxs napisa³(a):

Witajta. Mam rower  Hercules Jump - klasyczny go³y cross. Nie jestem
fanem b³otników w rowerze, ale jak widzê to cholerne b³oto z ka³u¿ na
"karoserii",
to my¶lê ju¿ na powa¿nie o jaki¶ dobrych b³otnikach, które za bardzo nie
zeszpec± ten fajny sprzêciæ. Podobno gorzej od roweru z b³otnikami
wygl±da zab³ocony rower bez b³otników :-)
Porad¼cie jakie dobrej jako¶ci b³otniki kupiæ do takiego roweru? Cena w
zasadzie nie gra roli.
Pozdrawiam.
nxs
Sam je¿d¿ê na Unibike Flite który wspaniale siê prezentuje bez b³otników ale g³êboko mam w d..ie co ludzie sobie my¶l± gdy je¿d¿ê z 2 b³otnikami. Jednym pe³nym na ty³ i jednym wysuwalnym na przód, chyba SKS. Szkoda ¿e inni siê tak przejmuj± wygl±dem i sami nie u¿ywaj± b³otników. Przez to jazda za kim¶ kto nie ma tych ochraniaczy nie nale¿y do przyjemno¶ci.
Niestety b³otnik nie chroni ca³kowicie przed b³otem, i niestety do¶æ czêsto ja sam i mój rower jeste¶my upaækani.

Aha b³otniki kupowane jak najtañsze. Zreszt± przy wiêkszych mrozach w poprzednim roku, b³otnik mi siê normalnie pêk³.

Fakt ¿e SKS robi ciekawe modele ale czasem cena przyt³acza.

--
piecia aka dracorp

Jakie b³otnik?