Jakie buty dla pani ? (w±ska stopa z ba rdzo niskim podbiciem )

Data: 2009-02-22 00:10:35
Autor: Bartosz Augustyniak
Jakie buty dla pani ? (w±ska stopa z ba rdzo niskim podbiciem )
Witam!

Moja małżonka dojrzała w końcu do ¶wiadomego (nie w hiperku) zakupu butów. Oczywi¶cie nie planuj± ich kupować przez internet,a le chciałbym oszczędzić trochę czasu na przymierzaniu totalnie nie pasuj±cych

Problem polega na tym że małżonka ma bardzo w±sk± stopę z bardzo niskim podbiciem. Efekt jest taki że dzi¶ przymierzała z 15 par butów. We wszystkich po spięciu dolnych klamer na maxa (bez sensu zwłaszcza w nowiutkich butach, co bezie jak się trochę but wybije) i sensownym na łydce (dolana nawet mocniej), lata jest pięta i kostka

Testowali¶cie ostatnio jakie¶ modele dla pań z bardzooo niskim podbiciem i w±sk± stop± ?
Twardo¶ć raczej dla ¶rednio zaawansowanego (ważniejsze żeby trzymały a nie latały na stopie), cena to powiedzmy sprawa nie bez znaczenia ale trzeciorzędna powiedzmy nawet do 1-1,5 tys (ja jeszcze sezon w swoich najwyżej przejeżdżę)

Czego warto poszukać (nawet w innym mie¶cie), a co sobie odpu¶cić przy takiej anatomii stopy ?

Gdzie udać sie po buty najlepiej w Łodzi lub ewentualnie w Warszawie (trudno się mówi najwyżej pojadę do stolycy :) )

--
Z poważaniem
Bartosz Augustyniak,ŁódĽ

Data: 2009-02-22 03:19:15
Autor: gajowy
Bartosz Augustyniak wrote:

[...]

Dziwne - bo jak jak sprawdzałem buty 2 lata temu to większo¶ć
wydawała się być robiona na w±sk± stopę :)

Z tego co pamiętam to przede wszystkim Lange, a także Fischery
i Rossignole były na mnie najbardziej w±skie - tyle mogę zasugerować.

Ale jednak, przede wszystkim mierzyć. Dla przykładu: pomagałem
koleżance kupić buty jaki¶ czas temu - ma dług± i w±sk± stopę a spasowały
jej Salomony podobne do moich, które kupiłem maj±c stopę szerok±.
Nie ma zatem reguły.

PS.
Możecie mieć teraz problem - z tego co rzuciłem okiem:
w sklepach asortyment jest cieniutki - wyprzedaże już były,
dla nich to już "po sezonie" - zaraz wystawi± rowery itp. :)

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-02-22 08:47:28
Autor: J.F.
Jakie buty dla pani ? (wąska stopa z bardzo niskim podbiciem )"
On Sun, 22 Feb 2009 03:19:15 +0100,  gajowy wrote:
[...]

Bo ten twoj model to byl meski, a jej damski ? A pamietasz ze czesto "i pol" w numerze buta oznacza te sama dlugosc ale kapec na szersza stope ?
Możecie mieć teraz problem - z tego co rzuciłem okiem:
w sklepach asortyment jest cieniutki - wyprzedaże już były,
dla nich to już "po sezonie" - zaraz wystawi± rowery itp. :)

Towar przebrany .. ale co oni zrobia z tym co jeszcze stoi ? J.

Data: 2009-02-27 05:27:01
Autor: gajowy
"J.F." wrote:

> [...]

Bo ten twoj model to byl meski, a jej damski ?

A pamietasz ze czesto "i pol" w numerze buta oznacza te sama dlugosc

Tak,i mam wla¶nie pół, ale to wynika z tego z że maj±
tak± sam± skorupę a wkładkę ciut większ±; szersz± i także
trochę dłuższ±.

Sprzedadz± w grudniu? :)

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-02-22 08:54:29
Autor: J.F.
On Sun, 22 Feb 2009 00:10:35 +0100,  Bartosz Augustyniak wrote:
Moja małżonka dojrzała w końcu do ¶wiadomego (nie w hiperku) zakupu

A te hiperkowe to jakies gorsze ? O ile w nartach to mozna by dlugo i jalowo dyskutowac, to buty maja chyba byc przede wszystkim wygodne - w czym gorsze np
Heady z hiperka od Headow ze swiadomego sklepu ?
[...]

A to w swiadomym sklepie nie wystarczy spytac swiadomej obslugi o
wlasciwy but ? :-P

P.S. sam dla siebie sie zastanawiam czy nastepnym razem nie
zaoszczedzic sobie czasu i nie kupic modelu z formowana pianka.
Stope wydawaloby sie mam normalna, a jakos wiekszosc butow mi nie
pasuje, zle trzymaja piete, z trudem wybieram jedna "najlepsza ze
zlych".

J.

Data: 2009-02-22 18:23:49
Autor: Bartosz Augustyniak
J.F. pisze:
On Sun, 22 Feb 2009 00:10:35 +0100,  Bartosz Augustyniak wrote:
Moja małżonka dojrzała w końcu do ¶wiadomego (nie w hiperku) zakupu

A te hiperkowe to jakies gorsze ?
Tamte kupione tak . DOLOMITE czy jako¶ tak Noga jej lata i podobno s± strasznie niewygodne

O ile w nartach to mozna by dlugo i jalowo dyskutowac, to buty maja chyba byc przede wszystkim wygodne - w czym gorsze np
Heady z hiperka od Headow ze swiadomego sklepu ?

Oczywi¶cie dwa warunki maj± trzymać nogę i być wygodne

[...]

No tak ale może warto wcze¶niej rozpoznać czego w ogóle nie warto przymierzać
Wczoraj w jednym sklepie przymierzyła chyba z 10 par Było fatalnie, Ľle, ewentualnie niedobrze.
Może faktyczcznie już przebrane i wypychaj± to co maj±

[...]

Jakie to modele jak się ceny kształtuj± ?

--
Z poważaniem
Bartosz Augustyniak,ŁódĽ

Data: 2009-02-23 16:06:48
Autor: J.F.
Jakie buty dla pani ? (wąska stopa z bardzo niskim podbiciem )
Użytkownik "Bartosz Augustyniak" <ogest@toya_usunto.net.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gns1qr$lb1$1atlantis.news.neostrada.pl...
J.F. pisze:
[...]

to, czego swiadoma obsluga nie polecila :-P

Wczoraj w jednym sklepie przymierzyła chyba z 10 par Było fatalnie, Ľle, ewentualnie niedobrze.
Może faktyczcznie już przebrane i wypychaj± to co maj±

No prosze, prawie jak w hiperku :-)

P.S. sam dla siebie sie zastanawiam czy nastepnym razem nie
zaoszczedzic sobie czasu i nie kupic modelu z formowana pianka.

Jakie to modele jak się ceny kształtuj± ?

Sa drozsze, ale po odwiedzeniu 10 sklepow czlowiek sie zaczyna zastanawiac ile juz benzyny i czasu stracil.

J.

Data: 2009-02-22 10:03:30
Autor: Jacek
Jakie buty dla pani ? (w±ska stopa z bardzo niskim podbiciem )
Warto rozważyć dołożenie dodatkowej wkładki pod kapeć albo pod oryginaln± wkładkę na spód buta.
Byc może rozwi±zanie nie jest supereleganckie, ale w przypadku mojej żony sprawdziło się doskonale. Dodatkowa wkładka może być np. z ażurowego tworzywa albo twardego filcu. Można nawet dać dwie w razie potrzeby.
Jacek

Jakie buty dla pani ? (w±ska stopa z ba rdzo niskim podbiciem )