Jakie buty dla pani ? (w±ska stopa z bardzo niskim podbiciem )"

Data: 2009-02-22 03:19:15
Autor: gajowy
Jakie buty dla pani ? (w±ska stopa z bardzo niskim podbiciem )"
Bartosz Augustyniak wrote:

Testowali¶cie ostatnio jakie¶ modele dla pań z bardzooo niskim podbiciem
i w±sk± stop± ?
Twardo¶ć raczej dla ¶rednio zaawansowanego (ważniejsze żeby trzymały a
nie latały na stopie), cena to powiedzmy sprawa nie bez znaczenia ale
trzeciorzędna powiedzmy nawet do 1-1,5 tys (ja jeszcze sezon w swoich
najwyżej przejeżdżę)

Dziwne - bo jak jak sprawdzałem buty 2 lata temu to większo¶ć
wydawała się być robiona na w±sk± stopę :)

Z tego co pamiętam to przede wszystkim Lange, a także Fischery
i Rossignole były na mnie najbardziej w±skie - tyle mogę zasugerować.

Ale jednak, przede wszystkim mierzyć. Dla przykładu: pomagałem
koleżance kupić buty jaki¶ czas temu - ma dług± i w±sk± stopę a spasowały
jej Salomony podobne do moich, które kupiłem maj±c stopę szerok±.
Nie ma zatem reguły.

PS.
Możecie mieć teraz problem - z tego co rzuciłem okiem:
w sklepach asortyment jest cieniutki - wyprzedaże już były,
dla nich to już "po sezonie" - zaraz wystawi± rowery itp. :)

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-02-22 08:47:28
Autor: J.F.
Jakie buty dla pani ? (wąska stopa z bardzo niskim podbiciem )"
On Sun, 22 Feb 2009 03:19:15 +0100,  gajowy wrote:
[...]

Bo ten twoj model to byl meski, a jej damski ? A pamietasz ze czesto "i pol" w numerze buta oznacza te sama dlugosc ale kapec na szersza stope ?
Możecie mieć teraz problem - z tego co rzuciłem okiem:
w sklepach asortyment jest cieniutki - wyprzedaże już były,
dla nich to już "po sezonie" - zaraz wystawi± rowery itp. :)

Towar przebrany .. ale co oni zrobia z tym co jeszcze stoi ? J.

Data: 2009-02-27 05:27:01
Autor: gajowy
"J.F." wrote:

> [...]

Bo ten twoj model to byl meski, a jej damski ?

A pamietasz ze czesto "i pol" w numerze buta oznacza te sama dlugosc

Tak,i mam wla¶nie pół, ale to wynika z tego z że maj±
tak± sam± skorupę a wkładkę ciut większ±; szersz± i także
trochę dłuższ±.

> [...]
>dla nich to już "po sezonie" - zaraz wystawi± rowery itp. :)

Towar przebrany .. ale co oni zrobia z tym co jeszcze stoi ?

Sprzedadz± w grudniu? :)

   gajowy

....carve diem

Jakie buty dla pani ? (w±ska stopa z bardzo niskim podbiciem )"