Jakie buty i kurtka w g?ry -zima

Data: 2010-09-01 12:41:47
Autor:
Jakie buty i kurtka w g?ry -zima
egon <xxx@onet.pl> wrote:
Witam,

Potrzebuj? fachowej rady dotycz?cej zakupu but?w g?rskich/zimowych i kutrki zimowej. Chcia?bym w butach, w kurtce normalnie funkcionowac na terenie

no podobny watek mialem na mysli. wysluzone Lafumy juz koncza swoj zywot
w powaznych wycieczkach, w tatry latem mozna je bedzie zabrac. chcialem kupic stricte zimowe buty do kilkudnowych wedrowek gorskich
(nocowanie w namiocie, czyli nie da sie wysuszyc) z uzyciem rakiet snieznych. wydawalo mi sie ze rakiety w znacznym stopniu ogranicza wcieranie sie
sniegu w but, ale tegoroczna wyprawa w nizne slowackie bolesnie
zweryfikowala to zalozenie  - pierwszego dnia sie trzymaly, na drugi
nocleg wyciagalem noga z buta jakby z basenu. kumpel mial nowe meindle,
ale jemu tez na trzeci nocleg mokrawo bylo. macie moze jakies patenty ? pozdro

Data: 2010-09-01 16:18:57
Autor: Jarek Kardasz
Jakie buty i kurtka w g?ry -zima
Dnia Wed, 1 Sep 2010 12:41:47 +0000 (UTC), krioni@krioni.invalid
napisał(a):

egon <xxx@onet.pl> wrote:
[...]

3 tygodnie zimą w deszczu, kałużach i przeważnie w mokrym śniegu - buty nie
suszone, bo nie było jak, za to w środku suche - właśnie Meindle, ale z
Gore-texem. Różne są opinie na temat tej membrany, ale w mojej praktyce
Gore-tex sprawdził się.

Jarek Kardasz
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
DOLOMITY - via ferraty - informacje praktyczne
-- > http://jarekkardasz.republika.pl/dolomity/

Data: 2010-09-02 06:39:43
Autor:
Jarek Kardasz <jarekkardasz@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

hm, a moze w zimie lepiej sprawdzaja sie skrupy. widzialem polecone
asolo i znalazlem cos takiego:
http://www.summit-asolo.pl/?p=productsMore&iProduct=1&sName=AFS-GUIDA

jak sie w takim czyms chodzi ?

Data: 2010-09-02 08:42:50