Jakie buty i kurtka w góry -zima

Data: 2010-08-30 08:13:06
Autor: bans
Jakie buty i kurtka w góry -zima
W dniu 2010-08-29 19:21, egon pisze:

 Czy np firma F7 jest dobr± firm± na takie rzeczy, czy lepiej
kupić z Campusa, czy z HiMontain, Wolfgang, czy może Timberland'a.

Akurat wymieniła¶ firmy, których trzeba raczej unikać. No, może co¶ znajdziesz z kurtek Wolfganga, ale na pewno jak ognia unikaj tych firm je¶li chodzi o buty. Wszystkich.

Buty do 500zł, hmmm... szukaj przecen Asolo, Scarpa, La Sportiva, niedawno Meindl sporo opuszczał ceny (np. z ponad 700zł na 550zł)

Kurtka za 620zł: http://www.alvika.com.pl/index.php?id=16&produkt=18 - kiedy¶ Alvika była bardzo chwalona za te kurtki, ale nie wiem, jak teraz, niech się jaki¶ użytkownik wypowie.

--
bans

Data: 2010-08-30 00:07:06
Autor: serak
Jakie buty i kurtka w góry -zima
Kurtka za 620zł:http://www.alvika.com.pl/index.php?id=16&produkt=18-
kiedy¶ Alvika była bardzo chwalona za te kurtki, ale nie wiem, jak
teraz, niech się jaki¶ użytkownik wypowie.
Mam kurtkę Alvika Thor. Niezwykle solidna kurtka, dobrze skrojona.
Używam j± tylko zim±, bo jest jednak za pancerna na lato. Wzmocnienia
z cordury czyni± j± mocno sztywn±, szczególnie na mrozie. Kupiłem j±
przed zakupem zimowego soft - shella, także dzi¶ leży głównie w
plecaku. Ale daje duże, potwierdzone, poczucie bezpieczeństwa, gdy
trzeba co¶ wiecej założyć. Kupiłbym ponownie taka sam±, ale bez tych
cordurowych wzmocnień. Mi nie s± potrzebne. Przed zakupem ogl±dałem
tez inne modele Alviki. To moze być dobry wybor.

Data: 2010-08-30 08:18:23
Autor: bans
W dniu 2010-08-30 08:13, bans pisze:

Buty do 500zł, hmmm... szukaj przecen Asolo,

Uzupełnienie:

http://www.summit-asolo.pl/?p=productsMore&iProduct=73&sName=TPS-535-LTH-V - może da się utargować te 49zł ;)

http://www.weld.pl/SCARPA-LITE-TREK-GTX,Buty-Trekkingowe,3,39.html - klasyk, niby ma gore-tex, więc może i zim± da radę, ale jednak wolałbym na zimę buty z jednego kawałka skóry.

--
bans

Data: 2010-09-04 10:16:46
Autor: Jacek G.
On 30 Sie, 08:18, bans <g...@o2.pl> wrote:
> Buty do 500zł, hmmm... szukaj przecen Asolo,

Uzupełnienie:

http://www.summit-asolo.pl/?p=productsMore&iProduct=73&sName=TPS-535-...
- może da się utargować te 49zł ;)

Nie wiem, czy to tylko pechowy egzemplarz, ale córce te buty
przemakały do¶ć łatwo prawie od nowo¶ci, mimo wielokrotnego, solidnego
impregnowania. Poza tym były bardzo wygodne i trwałe. Może podobny
model z gore byłby lepszy (ale to już więcej niż 500 zł).

http://www.weld.pl/SCARPA-LITE-TREK-GTX,Buty-Trekkingowe,3,39.html-
klasyk, niby ma gore-tex, więc może i zim± da radę, ale jednak wolałbym
na zimę buty z jednego kawałka skóry.
To może Scarpa Denver - butki też jeszcze do¶ć lekkie, ale z jednego
kawałka skóry i mieszcz± się w cenie. Opinie też maj± niezłe.
http://www.ceneria.pl/Buty_Denver_SCARPA,20,14,0,0,P,porownaj.html
--
Jacek G.

Jakie buty i kurtka w góry -zima