Jakie ca這roczne 16?

Data: 2013-03-10 10:26:04
Autor: Iglo
Jakie ca這roczne 16?
Zim闚ki mi si ko鎍z, jak si zrobi ciep這, to pewnie w okolicach maja je
dodr do ko鎍a. Tym razem chc kupi caloroczne, tej zimy przejecha貫m mo瞠
ze 2kkm, nie mam ci郾ie 瞠by gdzie je寮zi jaka napada, kiedy mia貫m
ca這roczne, wprawdzie na mniejszym samochodzie, ale si super sprawdzi造. W
oko wpa造 mi na razie Vredestein Quatrac 3, za nieca貫 400z sztuka, macie
jakie inne propozycje, sprawdzone opony? Zale篡 mi na niedu瞠j g這郾o軼i i
dlugowieczno軼i.
Pozdrawiam, Maciej.

Data: 2013-03-11 04:23:21
Autor: Dman666
Jakie ca這roczne 16?
On Sunday, March 10, 2013 10:26:04 AM UTC+1, Iglo wrote:
oko wpa造 mi na razie Vredestein Quatrac 3, za nieca貫 400z sztuka, macie
jakie inne propozycje, sprawdzone opony?

Dobrze Ci wpadly - quatrac 3 jest naprawde OK. Mozesz jezcze sprawdzic GY Vector 4seasons
--
Dman-666

Data: 2013-03-11 10:34:00
Autor: Vlad The Ripper
Jakie ca這roczne 16?
U篡tkownik "Iglo" <iglo77@o2.pl> napisa w wiadomo軼i news:cruxijozknu9$.1ebzw93qpvov1.dlg40tude.net...
[...]

U mnie sprawdza造 si dunlop 4 all seasons. Rozmiar 205/55/r16. Auto - Golf 4. Mia貫m je na tylnej osi - zim bez efekt闚 typu u郵izgi w zakr皻ach, a latem nie znika造 w oczach i te bez uslizg闚. Ale chyba ju nie ma ich nowych. Maja teraz all seasons m2.
Pozdrawiam

Data: 2013-03-11 10:51:44
Autor: masti
Jakie ca這roczne 16?
Dnia piknego Sun, 10 Mar 2013 10:26:04 +0100 osobnik zwany Iglo napisa:

Zim籀wki mi si kocz, jak si zrobi ciepo, to pewnie w okolicach maja
je dodr do koca. Tym razem chc kupi caloroczne, tej zimy
przejechaem mo髒e ze 2kkm, nie mam cinie 髒eby gdzie je驕dzi jaka
napada, kiedy miaem caoroczne, wprawdzie na mniejszym samochodzie,
ale si super sprawdziy. W oko wpay mi na razie Vredestein Quatrac 3,
za niecae 400z sztuka, macie jakie inne propozycje, sprawdzone opony?
Zale髒y mi na niedu髒ej gonoci i dlugowiecznoci.
Pozdrawiam, Maciej.

nie wiem jak nowe qautracki ale na 1 przejechaem kilkadziesit tysicy duzym amerykacem w r籀髒nych warunkach r籀wnie髒 po g籀rach, nieodnie髒anych drogach itp. byy rewelacyjne

mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lk gruntu! -Chyba wysokoci? -Wiem co m籀wi, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2013-03-11 11:27:41
Autor: TS
Jakie ca這roczne 16?

[...]

Posiadam te opony Vredestein Quatrac 3, ale 15stki. Na sniegu/blocie/mokrym/suchym sa idealne. Ale mam je pol roku i zrobilem moze z 10kkm, wiec opony jak nowe. Auto idzie jak po szynach w/w wymienionych warunkach. Polecam.

Data: 2013-03-11 11:34:23
Autor: t幓
Jakie ca這roczne 16?
Iglo wrote:

[...]

Ja mam GY 4seasons w aucie miejskim (Octavia) i do normalnej jazdy s ok. Oczywicie s troch gorsze ni髒 letnie latem i ni髒 zimowe zim, ale brak koniecznoci wizyt u gumiarza dwa razy w roku rekompensuje te wady. Poza tym s bardzo dobre w okresach przejciowych (wiosna/jesie).

--
ss幓q s幓 u伄ou幓

Data: 2013-03-11 12:36:00
Autor: J.F
Jakie ca這roczne 16?
U篡tkownik "Iglo"  napisa w wiadomo軼i grup
[...]

Ja tam polecam Debica Navigator, nawet 2, ale one to raczej uzyteczne nawet jak napada niz ciche i trwale.

J.

Data: 2013-03-11 12:52:54
Autor: Artur Ma郵庵
Jakie ca這roczne 16?
W dniu 2013-03-11 12:36, J.F pisze:
(...)
Ja tam polecam Debica Navigator, nawet 2, ale one to raczej uzyteczne
nawet jak napada niz ciche i trwale.

Daj jak捷 linke do takich opon.

Jakie ca這roczne 16?