Jakie ca硂roczne 16?

Data: 2013-03-11 10:51:44
Autor: masti
Jakie ca硂roczne 16?
Dnia pi臋knego Sun, 10 Mar 2013 10:26:04 +0100 osobnik zwany Iglo napisa艂:

Zim贸wki mi si臋 ko艅cz膮, jak si臋 zrobi ciep艂o, to pewnie w okolicach maja
je dodr臋 do ko艅ca. Tym razem chc臋 kupi膰 caloroczne, tej zimy
przejecha艂em mo偶e ze 2kkm, nie mam ci艣nie艅 偶eby gdzie艣 je藕dzi膰 jaka
napada, kiedy艣 mia艂em ca艂oroczne, wprawdzie na mniejszym samochodzie,
ale si臋 super sprawdzi艂y. W oko wpa艂y mi na razie Vredestein Quatrac 3,
za nieca艂e 400z艂 sztuka, macie jakie艣 inne propozycje, sprawdzone opony?
Zale偶y mi na niedu偶ej g艂o艣no艣ci i dlugowieczno艣ci.
Pozdrawiam, Maciej.

nie wiem jak nowe qautracki ale na 1 przejecha艂em kilkadziesi膮t tysi臋cy duzym ameryka艅cem w r贸偶nych warunkach r贸wnie偶 po g贸rach, nieod艣nie偶anych drogach itp. by艂y rewelacyjne

mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Jakie ca硂roczne 16?