Jakie cisnienie aby umyc samochod ?

Data: 2009-03-27 21:10:54
Autor: Jacek
Jakie cisnienie aby umyc samochod ?
Nie ma problemu z wyborem, bo tańsze myjki dają 100-130 at (może być napisane, że 160 ale to w chińskich jednostkach jest ;-).
Potem jest przerwa i są droższe myjki dające nawet ponad 200 at.
Żadna myjka nie umyje do czysta bez ręcznej "pomocy".
Miałem Karchera HD 1091 dającego 215 at i ten potrafił poloneza umyć do gołej blachy (w tym przypadku błotnik był po lakierowaniu) a i tak zawsze zostawał osad i trzeba było ręcznie poprawiać.
Bierz tanią myjkę a za zaoszczędzone pieniążki kup dużą gąbkę, flaszke Ludwika, wiadro i parę skrzynek piwa na lepszy humor.
Jacek

Data: 2009-03-28 11:43:54
Autor: Cavallino
Użytkownik "Jacek" <maps@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqjc07$dm3$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Tania myjka to zabawka.
Ostatnio doinwestowałem do takiej w przedłużacz węża (80 zł) i pianownicę (150 zł).
Razem z kosztem myjki to już daje 400 zł.
Myje się znacznie wygodniej, niemniej i tak ciśnienie za wiele nie umyje, główna robota jest ręczna.
Jak się zepsuje to już drugiej takiej nie kupię, lepiej dołożyć kilkaset zł do jakiejś firmówki, ale za to sensowną pianownicę, zwijacz węża, dłuższy wąż i wyższe ciśnienie masz praktycznie gratis.

Jakie cisnienie aby umyc samochod ?