Jakie ciśnienie w kołach 225/45 ZR17

Data: 2012-03-19 21:00:36
Autor: 'Tom N'
Jakie ciśnienie w kołach 225/45 ZR17
Ludvigus w <news:4f678be4$0$26681$65785112news.neostrada.pl>:

Hej, wiem że było i było, że było i że jest tysiąc stron i portali z przelicznikami, ale czasem warto odgrzać kotleta ;)

Zakupiłem używane koła na lato - felgi wzorowane na O.Z. Superturismo o szerokości 7 cali i opony Pirelli P Zero Rosso 225/45 ZR17 i zastanawiam się jakie ciśnienie będzie najlepsze. Niestety w instrukcji do Alfy Romeo 156 nie przewidziano takich opon, więc pozostaje mi bazować na opinii innych.

Dla utrudnienia nie podałeś parametrów z instrukcji...

Przy wyważaniu kół nabito 2.9 bar na przód i 2.7 na tył, ale wydawało mi się zbyt twardo, więc ustawiłem 2.6 bar przód i tył. A jak być powinno?

Skoro mowa o odgrzewaniu, to najlepiej azotem pompowane, w okolicach 40 PSI
na przód i tył.
Ale jeśli mocno driftujesz, to na tył bym dał dodatkowe 10 PSI

--
Tomasz Nycz

Jakie ciśnienie w kołach 225/45 ZR17