Jakie części do mazdy 323f bg

Data: 2010-03-01 13:53:36
Autor: Piotr Czuba
Jakie części do mazdy 323f bg
Witam!
Czeka mnie wymiana rozrządu i tylnych amortyzatorów w samochodzie
mazda 323f bg.
Warsztat zaproponował mi następujące części, ponieważ jeszcze nie mam
do nich zaufania pytam tutaj:
Rozrząd: "skf" lub "luk"
Amortyzatory: "kyb" olejowy, "kyb" gazowy, "monroe" olejowy
Ceny bardzo zbliżone.
Jaka jest praktyczna różnica między amortyzatorami gazowymi a
olejowymi? Zasadę działania znam...
Pozdrawiam
Piotr Czuba

Data: 2010-03-02 07:18:45
Autor: Ziomall
[...]

skf kojarze z produkcji lozysk a na luk-u kupuje gaz ;) ale co do rozrzadu to bym szukal czegos z japonskich firm: Mitsuboshi (moze byc tez Gates) - paski , Koyo - rolki, GMB - pompa wody. Czesci tych firm wstawiam do swojej Hondy i Mitsubishi. Zobacz najlepiej na forum mazdy co polecaja uzytkownicy.

Amortyzatory: "kyb" olejowy, "kyb" gazowy, "monroe" olejowy
Ceny bardzo zbliżone.
Jaka jest praktyczna różnica między amortyzatorami gazowymi a
olejowymi? Zasadę działania znam...

Gazowe sa twardsze. Monroe podobno zbyt malo trwale jak na nasze piekne drogi. KYB mialem kiedys w golfie ale olej to chyba byl? Chociaz na tyl to nie wiem czy gazowych nie kupowalem? Zrobilem na nich ok 80kkm (zostal sprzedany) i wszystko bylo ok. Ale ja je wymienialem ze 4 lata temu. Gdzies czytalem, ze KYB robia teraz w Chinach i sie troche zkiepscilo. Ale czy to prawda? Sam bede wymienial amory ale dopiero w wakacje. Mysle jednak ,ze na tyl te KYB nie beda zle.

Pozdr.
Ziomall

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4907 (20100302) __________

Jakie części do mazdy 323f bg