Jakie czesci samochodu mozna sprzedac?

Data: 2014-04-03 17:21:47
Autor: Cavallino
Jakie czesci samochodu mozna sprzedac?

Użytkownik "Jarek Pudelko" <jarek.pudelkoWYTNIJ.TO@boxnet.ceti.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lhj5vo$uft$1@alfa.ceti.pl...
Czesc

Zastanawiam sie czysto teoretycznie, ktore czesci mozna (ew. ktorych nie mozna) sprzedac, zeby byc w zgodzie z ustawa:

"Dz.U. 2005 nr 25 poz. 202

Ustawa z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdĂłw wycofanych z eksploatacji"

Nie, nie chce rozebrac szrota tylko nurtuje mnie odpowiedz na pytanie, do ktorego momentu samochod jest jeszcze samochodem.
Jesli rozbiore go do ostatniej srubki i wszystkie czesci sprzedam to zostanie mi hmmm.. karoseria/nadwozie z numerami bo cala reszta jest "nierejestrowana".
Czy posiadam w dalszym ciagu samochod majac sama karoserie?
A jesli zgniote karoserie do szesciennej kostki pol na pol na pol metra to dalej mam samochod bo posiadam hmm... tabliczke z numerami i blachy?

Rozumiem, ze taka kostka szescienna nie przejdzie przegladu wiec nie bede nia mogl jezdzic - szczegolnie, ze nie ma silnika. Jasna sprawa, ale praktycznie nie istnieje juz samochod jako taki wiec moge zaniesc te kostke do urzedu i pokazac, ze juz nie mam samochodu? :))

Nie.

Jakie czesci samochodu mozna sprzedac?