Jakie czesci samochodu mozna sprzedac?

Data: 2014-04-03 21:39:26
Autor: mlodz
Jakie czesci samochodu mozna sprzedac?
Dnia Thu, 03 Apr 2014 10:26:21 +0200, Jarek Pudelko napisał(a):

Rozumiem, ze taka kostka szescienna nie przejdzie przegladu wiec nie bede nia mogl jezdzic - szczegolnie, ze nie ma silnika. Jasna sprawa, ale praktycznie nie istnieje juz samochod jako taki wiec moge zaniesc te kostke do urzedu i pokazac, ze juz nie mam samochodu? :))

Pokazujesz samochód żeby udowodnić, że nie masz samochodu? Elementarna logika się kłania. ;p

/no co? samochód.zip to też samochód/

Data: 2014-04-03 14:46:37
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 3 kwietnia 2014 21:39:26 UTC+2 użytkownik mlodz napisał:
> [...]

Pokazujesz samochód żeby udowodnić, że nie masz samochodu? Elementarna logika się kłania. ;p

O tym czy coś jest samochodem świadczy dokument a nie fizyczne istnienie tego czegoś.

Data: 2014-04-04 00:55:59
Autor: rekonkwista24
W dniu czwartek, 3 kwietnia 2014 23:46:37 UTC+2 użytkownik kogut...@gmail..com napisał:

O tym czy coś jest samochodem świadczy dokument a nie fizyczne istnienie tego czegoś.

Aha, miałeś w rodzinie jakichś urzędników, co?

Data: 2014-04-04 10:39:16
Autor: Jarek Pudelko
W dniu 2014-04-03 23:46, kogutek444@gmail.com pisze:
W dniu czwartek, 3 kwietnia 2014 21:39:26 UTC+2 użytkownik mlodz napisał:

/no co? samochód.zip to też samochód/

O tym czy coś jest samochodem świadczy dokument a nie fizyczne istnienie tego czegoś.

No wez, vide moja odpowiedz do Darka.
Sugerujesz, ze jesli przyniose kawalek walcowanej blachy, ktora byla kiedys nadwoziem to ktos przy zdrowych zmyslach bedzie utrzymywal, ze to jest samochod?

To w takim razie przypadkowo zwalcowala mi sie tabliczka znamionowa i udam sie do rzeczoznawcy PZMOT'u - on tez powie, ze przywiozlem mu samochod i nabije nowe numery?

--
jarek

Data: 2014-04-04 10:43:12
Autor: Jarek Pudelko
Jakie czesci samochodu mozna sprzedac?
W dniu 2014-04-03 23:46, kogutek444@gmail.com pisze:

O tym czy coś jest samochodem świadczy dokument a nie fizyczne istnienie tego czegoś.

BTW, sugerujesz, ze zasadne jest istnienie dokumentu potwierdzajacego ISTNIENIE rzeczy, ktora NIE ISTNIEJE? :)

No chyba, ze to byla interpretacja przepisow, a nie Twoja opinia to wtedy ok :)

--
jarek

Data: 2014-04-04 04:46:57
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 10:43:12 UTC+2 użytkownik Jarek Pudelko napisał:
> [...]

No chyba, ze to byla interpretacja przepisow, a nie Twoja opinia to wtedy ok :)

Pewno jest jakaś ustawa która to reguluje. Jak w niej napisali że warunkiem wyrejestrowania jest przedstawienie kwitu ze stacji złomującej to dokąd takiego papieru nie ma to znaczy że samochód istnieje. Nie ja wymyślam w Polsce przepisy, a szkoda. Jest jeszcze jedna metoda. Jak ukradną to można wyrejestrować. Ale jeśli to będzie lipna kradzież że są na to paragrafy. Przepis z OC że zawsze musi mieć jest według mnie bzdurny. Powinny być wyjątki. Na przykład samochód zabytkowy w czasie rekonstrukcji. Taki samochód przez wiele lat może być zdemontowany i części mogą być popakowane w kartony. Inny przykład to jak ktoś chce sobie zrobić z karoserii klatkę na króliki. Wszystko z wyjątkiem karoserii sprzedał albo po trochu oddał na złom. I musi płacić OC bo samochód nie został wyrejestrowany. A tego samochodu nie ma, jest klatka na króliki. Nie ma zakazu przerabiania karoserii na klatkę na króliki.

Jakie czesci samochodu mozna sprzedac?