Jakie dajecie znaki?

Data: 2009-10-28 06:15:40
Autor: to
Jakie dajecie znaki?
Olleo wrote:

Powiedzmy, ze jedzie za/przed wami samochod bez lub z niekompletnymi
swiatlami (oczywiscie na pierwszym miejscu jest brak swiatla stopu oraz
czesciowo dlugie, czesciowo krotkie). Jakie dajecie znaki jego kierowcy
i czy jest to skuteczne?

Żadne, ostatnio gość przede mną jechał na tylnych przeciwmgielnych, a mgły w okolicach absolutnie żadnej nie było, więc włączyłem na chwile długie, licząc, że się zorientuję. Efekt był taki, że głupek uznał że go popędzam i zaczął złośliwie jechać 30 km/h i naciskać co chwilę hamulec. Dopiero po jakimś kilometrze zorientował się, że wali po oczach przeciwmgielnymi.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-28 09:25:57
Autor: Robert_J
Jakie dajecie znaki?

Data: 2009-10-28 10:04:05
Autor: gosmo
Jakie dajecie znaki?

Data: 2009-10-28 09:06:46
Autor: to
Jakie dajecie znaki?

Data: 2009-10-28 17:46:19
Autor: FoxŁódź_nspam
Jakie dajecie znaki?

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4ae809a6$1news.home.net.pl...
Zaraz, ale czy u¿ywanie przednich przeciwmgielnych jest zabronione?
Zamiast zadawać głupie pytania może przeczytaj PoRD?

no sam przeczytaj ;) pokaż gdzie jest zabrionine ;p

W czym¶ innym przeszkadzaj±?
Poważnie pytasz w czym przeszkadza dodatkowa para halogenów 55 W
świecąca, w przeciwieństwie do świateł mijania, gdziekolwiek?

zastanów sie czy przeszkadzają Ci swiatła pm przednie (które z założenia mają niewielki zasieg, i świecą nisko) czy źle ustawione światła
bo jeśli to drugie to nie ma chyba znaczenia jakie one są (mijania, pm)

Fox

Data: 2009-10-30 18:54:40
Autor: to
Jakie dajecie znaki?
FoxŁódź_nspam wrote:

no sam przeczytaj ;) pokaż gdzie jest zabrionine ;p

Jest napisane kiedy można ich używać, więc sprawa jest jasna, a jeśli ktoś wykorzystuje tą lukę żeby dawać innym po oczach to świadczy to o nim fatalnie.

zastanów sie czy przeszkadzają Ci swiatła pm przednie (które z założenia
mają niewielki zasieg, i świecą nisko)

Tak jak napisałem dowiedz się jak działają światła przeciwmgielne, to może przestaniesz wypisywać te głupoty.

czy źle ustawione światła bo
jeśli to drugie to nie ma chyba znaczenia jakie one są (mijania, pm)

Pomijając to co napisałem wyżej, to Twoim zdaniem 110W żarówki w dobrze ustawionych światłach mijania byłyby OK? --
cokolwiek

Data: 2009-10-28 10:10:57
Autor: Robert_J
Jakie dajecie znaki?

Data: 2009-10-28 17:48:15
Autor: Foxd_nspam
Jakie dajecie znaki?

Uytkownik "Robert_J" <rob_33@wp.pl> napisa w wiadomoci news:hc91r4$hqe$1inews.gazeta.pl...
Czyli niby dopuszcza ich uywanie w pewnych warunkach, ale te nie zabrania :-). Jednak jest jeszcze co takiego jak kultura. Plu przez okno te nie zabrania, a jednak...

owszem na zamiecianie jest odpowiedni przepis z ktrego mozna by ukaranym,
wiesz, oprcz PoRD s jeszcze inne ustawy :)

W czym innym przeszkadzaj? Co mi si wydaje, e nie.
Jeli dobrze ustawione to nie, ale mao ktry ma je dobrze ustawione ;-). Czsto wal w kosmos...

no i o to chodzi! nie ma co walczy z jazd na pm w cigu dnia, tylko ze le ustawionymi wiataami, wszystkimi...

pzodr

Fox

Data: 2009-10-30 18:52:08
Autor: to
Jakie dajecie znaki?
FoxŁódź_nspam wrote:

no i o to chodzi! nie ma co walczyć z jazdą na pm w ciągu dnia, tylko ze
źle ustawionymi światałami, wszystkimi...

Dowiedz się jak działają światła przeciwmgielne i nie pisz głupot.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-08 11:28:06
Autor: Bydl
Jakie dajecie znaki?
On 2009-10-28 10:10:57 +0100, "Robert_J" <rob_33@wp.pl> said:

Czyli niby dopuszcza ich uywanie w pewnych warunkach, ale te nie zabrania

Przeczytaj to, co napisae.

--
Bydl

Data: 2009-10-28 12:37:54
Autor: karamba
Jakie dajecie znaki?
On 28 Pa, 09:25, "Robert_J" <rob...@wp.pl> wrote:
> ...ostatnio go przede mn jecha na tylnych przeciwmgielnych, a
> mgy w okolicach absolutnie adnej nie byo...

We przesta, takich tumanw jadcych na przeciwmgielnych (zwaszcza
przednich) w biay, pikny dzie, jest coraz wicej. Biorc pod uwag e
chyba w prawie kadym samochodzie przecimgielne wyczaj si razem z
mijania naley zaoy, e ci debile wczaj je wiadomie. I wal po oczach
jadcym z przeciwka, bo auwaam e jest to czciej przypado posiadaczy
aut lekko leciwych, a te rzadko kiedy maj te wiata dobrze ustawione...
Nie wiem czy to polepsza im samopoczucie, przedua fiuty, czy jeszcze co
innego. enada... Poza tym zastanawiajce jest zestawienie tego faktu z
powszechnym pierdzeniem o przymusie jazdy z wczonymi wiatami mijania
;-))

Ja na takich tumanw mam jedno, zawsze 30m przed mijaniem si z nim
wal drogowe.
Nie ma mowy aby zdy zareagowa, moe zrozumie.Gdyby spotka takich
jak
ja po kolei z piciu gwarantuj, e te swoje p/mgy w biay czysty
dzie wyczy.

Jakie dajecie znaki?