Jakie dajecie znaki?

Data: 2009-10-28 08:37:33
Autor: Michal Gut
Jakie dajecie znaki?
jak przeciwmgielne ma wlaczone to wyprzedzam i uparcie migam swoimi przeciwmgielnymi i jednoczesnie naciskam delikatnie na hamulec (zeby nie uznal moich przeciwmgielnych za swiatla hamowania)

jak nie ma swiatel wszystkich, a zwlaszcza jak wlecze za soba nieoswietlona przyczepke to wyprzedzam i kilka razy trabne zeby zwrocil uwage na mnie potem wlaczam przed nim awaryjne na kilka sekund i kierunek zeby zasugerowac zjechanie na pobocze. Dziala.Czasami trzeba zmusic do zatrzymania sie - iedys zmusilem dziadka z przyczepa na ktorego o malo co nie wpadlem - nieoswietlona droga, szeroka, prosta i bez skrzyzowan i kazdy tam lata >120 a tu z naniecka mi mignelo tylne swiatlo samochodu ktore wylonilo sie sprzed przyczepy. po ok 500m udalo mi sie go zatrzymac na poboczu (nie trzeba zajezdzac drogi - naprawde wystarczy wyprzedzajac zwrocic na siebie uwage zeby wiedzial ze do niego trabimy, potem awaryjne i kierunek. jak wlaczy swoj  kierunek to ok zjedzamy a jak nie to zwalniamy powoli tak zeby sie nie wbil w dupsko.

Niekiedy sie boja i nie chcca zatrzymac - ale to rzadkosc. na 7 lat jezdzena mialem jakies hmmm moze z 10 takich sytuacji - pewnie kilka z nich sie nie zatrzynmalo

Data: 2009-10-28 11:43:05
Autor: Michal Jankowski
Jakie dajecie znaki?

Data: 2009-10-28 20:05:52
Autor: Michal Gut
Jakie dajecie znaki?

Generalnie jak jedzie calkiem bez swiatel bo zapomnial wlaczyc to
roznego rodzaju blyskanie, trabienie i machanie rekami na ogol pomaga.
tam akurat mial uszkodzone/nie pospiete oswietlenie od przyczepy

Jesli ma przepalony reflektor, to zwrocenie uwagi (np. slownie
przez pieszego kierowcy samochodu stojacego na czerwonym) na ogol
konczy sie udawana gluchota albo wulgarnym odburknieciem.

przepalony reflektor z przodu czy tylna pozycja to pol biedy
widzialem samochody calkowicie bez oswietlenia z tylu - kilka
ale nie udalo mi sie pokazac problemu

Nie oszukujmy sie - 90% takich kierowcow doskonale wie, ze jednego
swiatla nie ma i jezdzi tak tygodniami.

a to prawda

Jakie dajecie znaki?