Jakie dajecie znaki?

Data: 2009-10-28 16:10:30
Autor: Bydle;
Jakie dajecie znaki?
Olleo wrote:
Powiedzmy, ze jedzie za

Jes'li chcesz rozpatrywc' ZA, to wiedz, z.e nigdy nie dojecha?bym do celu, bo musia?bym prawie kaz.de auto zatrzymywac'.

/przed wami samochod bez lub z niekompletnymi
swiatlami (oczywiscie na pierwszym miejscu jest brak swiatla stopu

Wyprzedzenie, zatrzymanie i s?owna informacja.
Jes'li sie; da...

i czy jest to skuteczne?

Przec CB informuje; niektórych o awariach ich os'wietlenia.
Wiesz co mówia;?
Z.e naprawia;, gdy dojada;...
;>>>

--
Bydle;

Data: 2009-10-28 16:25:23
Autor: Bydlę
Jakie dajecie znaki? )z poprawionym kodowaniem)
Olleo wrote:

> Powiedzmy, że jedzie za

Jeś'li chcesz rozpatrywać ZA, to wiedz, że nigdy nie dojechałbym do celu, bo musiałbym prawie każde auto zatrzymywać.

> /przed wami samochod bez lub z niekompletnymi
> swiatlami (oczywiscie na pierwszym miejscu jest brak swiatla stopu

Wyprzedzenie, zatrzymanie i słowna informacja.
Jeśli się da...

> i czy jest to skuteczne?

Przec CB informuję niektórych o awariach ich oświetlenia.
Wiesz co mówią?
Że naprawią, gdy dojadą...
;>>>

--
Bydlę

Data: 2009-10-28 10:16:38
Autor: Adam Adamaszek
On 28 Paź, 16:25, Bydlę <by...@bydle.com> wrote:

Przec CB informuję niektórych o awariach ich oświetlenia.
Wiesz co mówią?
Że naprawią, gdy dojadą...

Mi jeden gosc w lanosie zapytany, po co mu przeciwmgielne w dzien
zgodnie z prawda odrzekl "zeby mnie bylo lepiej widac".

Ot, taki folklor w pewnych kregach.

Data: 2009-10-28 18:21:41
Autor: Bydlę
Adam Adamaszek wrote:

> Mi jeden gosc w lanosie zapytany, po co mu przeciwmgielne w dzien
> zgodnie z prawda odrzekl "zeby mnie bylo lepiej widac".

:-)))

> Ot, taki folklor w pewnych kregach.

No. Ale staje się to coraz bardziej upierdliwe (źle działające światła).

Złapałem się na tym, że coraz częściej muszę lusterko wsteczne przełączać za dnia na tryb nocny.
Tylu jeździ oślepiaczy...
;-(

--
Bydlę