Jakie docieplenie pod suche rękawice?

Data: 2011-12-02 10:21:30
Autor:
Jakie docieplenie pod suche rękawice?
Proszę napiszcie jakiego docieplenia używacie pod suche rękawice (materiał i grubość). Z góry dziękuję za pomoc
Jacek J.

Data: 2011-12-02 11:06:58
Autor:
  <scubatraining.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Proszę napiszcie jakiego docieplenia używacie pod suche rękawice (materiał i grubość).

Zwykłe polarowe rękawiczki ze sklepu strażackiego, w rękawice grube z dociepleniem i zadbanie o poduszkę powietrzną pod rękawicą.
Wyższa półka to ogrzewanie elektryczne, motocykliści mają takie rozwiązania.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-02 21:39:56
Autor: Alf/red/
On 2011-12-02 12:06, demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl wrote:
ogrzewanie elektryczne, motocykliści mają takie rozwiązania.

Wiesz, że dzwonią... ale w którym kościele?

--
Alf/red/

Data: 2011-12-02 20:56:13
Autor:
Alf/red/ <alf_1111@aniolek.waw.pl> napisał(a):
Wiesz, że dzwonią... ale w którym kościele?

Do sprzętu La'Sirotechnique dostępu nie masz, to było stosowane jeszcze w latach 70. Na FN była dyskusja z markami rękawic, możesz odszukać. Przy kamizelce ogrzewanej elektrycznie ogrzewane rękawice stają się zbędne, problem rozwiązuje perfuzja. Ogrzewanie wodne to nie ta liga profesjonalna.

Michę masz zapewnioną poszczekałeś.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-04 12:39:13
Autor: Alf/red/
On 2011-12-02 21:56, demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl wrote:
La'Sirotechnique dostępu nie masz, to było stosowane jeszcze w latach 70.  [...]
Michę masz zapewnioną poszczekałeś.

Słowo kluczowe, które zupełnie zignorowałeś: motocykliści. W ostatnich latach nie spotkałem takiego, który by miał ogrzewaną garderobę. A już ogrzewanie wodne to odpał na 102. Nie słuchasz rozmówców i dlatego wychodzisz na gbura i ... durnia, oględnie mówiąc.

--
Alf/red/

Data: 2011-12-04 11:57:08
Autor:
On 2011-12-02 21:56, demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl wrote:
> La'Sirotechnique dostępu nie masz, to było stosowane jeszcze w latach 70.
[.
..]
> Michę masz zapewnioną poszczekałeś.

Słowo kluczowe, które zupełnie zignorowałeś: motocykliści.

To celowy przykład, mogłem wspomnieć o rękawicach ogrzewanych elektrycznie zrobionych przez Ryszarda Bałakiera. Lecz z innych względów nie przekroczyło to bariery produkcyjnej, motocyklowe przekroczyły ten próg, dzięki seryjnej produkcji są rozsądnie drogie.

 W ostatnich latach nie spotkałem takiego, który by miał ogrzewaną garderobę.

Ja znam takiego, nawet takich.

A już ogrzewanie wodne to odpał na 102.

Znam takiego co wykonywał nurkowanie z czasem ciągłej pracy 7h na głębokości około 90m. Miał ogrzewanie wodne. Jest polakiem pochodzi z Opola. Praca dla Petrobaltic.

Nie słuchasz rozmówców i dlatego wychodzisz na gbura i ... durnia, oględnie mówiąc.

Znowu wyszedłeś na szczekające stworzenie, znowu tematy były z pańskiego poziomu, a nie budy. Uważaj głośniej musisz ujadać, bo michy nie będzie a i pan łańcuch skróci. Chyba że ty jesteś artysta i dupą szczekasz, czoła chylę dla kunsztu.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-04 13:23:56
Autor: Alf/red/
On 2011-12-04 12:57, demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl wrote:
motocyklowe przekroczyły ten próg, dzięki seryjnej
produkcji są rozsądnie drogie.

Masz link do jakiegoś sklepu? (ale nie niszowej manufaktury)

Znam takiego co wykonywał nurkowanie z czasem ciągłej pracy 7h na głębokości
około 90m. Miał ogrzewanie wodne.

Ale cały czas mówisz o motocyklach?

--
Alf/red/

Data: 2011-12-04 13:23:23
Autor:
> [...]
> produkcji są rozsądnie drogie.

Masz link do jakiegoś sklepu? (ale nie niszowej manufaktury)
 Mówiłem już szukaj na FN, pamięć masz długą jak Twój przysłowiowy ?

> [...]

"Znam takiego co wykonywał nurkowanie z czasem ciągłej pracy 7h na głębokości około 90m. Miał ogrzewanie wodne. Jest polakiem pochodzi z Opola. Praca dla Petrobaltic."

To cała informacja, chciałeś być dowcipny, wyszło jak zawsze.
Petrobalitic zajmuje się poszukiwaniem i wydobyciem ropy naftowej. Dlatego jest to firma mająca motocykle pod szczególną opieką, a zwłaszcza nie których niedorozwiniętych motocyklistów. Załatwiła specjalne zniżki dla petrochemii na dostawy ropy naftowej dla motocyklistów (jaja). Petrochemia dla nich produkuje: paliwo, oleje i smary.
Tyle że to ten drugi koniec łańcucha produkcyjnego. Fakt, nie jesteś artystą od szczekania dupą, jesteś łańcuchowy. Z horyzontami myślowymi łańcuchowymi, nie mylić z funkcją cosinus hiperboliczny, inaczej zwany krzywą łańcuchową.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-04 14:34:23
Autor: Alf/red/
On 2011-12-04 14:23, demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl wrote:
[...]

Przypominam, że ta gałązka zaczęła się od tfojego stwierdzenia "motocykliści mają takie rozwiązania". Toteż odsyłania na FN są... mocno podejrzane. Równie dobrze na dowolne pytanie można odpowiedzieć "szukaj w guglu".

--
Alf/red/

Data: 2011-12-04 14:58:07
Autor:
[...]

"Re: Jakie docieplenie pod suche rękawice?
Autor: demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl
Data: 02-12-2011, 21:56:13
+ pokaż cały nagłówek
Alf/red/ <alf_1111@aniolek.waw.pl> napisał(a):
Wiesz, że dzwonią... ale w którym kościele?

Do sprzętu La'Sirotechnique dostępu nie masz, to było stosowane jeszcze w latach 70. Na FN była dyskusja z markami rękawic, możesz odszukać." Jak widzisz już odesłanie zrobiłem, dlatego szczekasz.
Dodatkowo posługujesz się słabą pisownią, gdy zamierzam komuś zafundować dyskomfort na polu twórczości, to używam określenia przez duże Tfu.
Ty stosujesz "tfojego".
Zainstaluj lepszą przeglądarkę, która ortografię sprawdza.
Na FN szukaj sobie sam, tam moderatorzy obici bardzo mnie nie lubią.
Nawet ustalili że mnie wywalą, pierwszą taką akcję pokrzyżował "Majki". O tajnej naradzie dowiedziałem się z 3 źródeł, potwierdziła najgłupsza moderatorka na FN "KasiaK" (ta co PW czyta, zdaniem innego moderatora). Jest blokada na moje IP, była rok, ja widniałem jako nadal aktywny uczestnik.
Zrobiłem wpis który został zrozumiany, Tobie się to nie spodobało i ujadasz.
Na michę zapracowałeś, przypomniałem mechanizmy działania FN.

pozdrawiam rc  --

Data: 2011-12-04 20:29:09
Autor: Alf/red/
On 2011-12-04 15:58, demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl wrote:
Na michę zapracowałeś

Nawet na trzecią już dziś. A Tfuje michy jak się czują?
Jeszcze raz: FN, o którym tak się rozpisałeś (Freud się kłania) nie wspomina o ogrzewaniu motocyklistów. Jeśli jednak wspomina, to poproszę link. Przypomnę powtórnie:
On 2011-12-02 12:06, demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl wrote:
> ogrzewanie elektryczne, motocykliści mają takie rozwiązania.

Otóż motocykliści tak mają ogrzewanie elektryczne (rękawice, kamizelki) jak nurkowie sprzęt Sirotechnique, którym tak się podniecasz. Czyli jeden na dziesięć tysięcy. Podobnie jak z nurkowaniem helioksowym na samolot na Zakrzówku, niby można, nawet niektórzy P1 z Kraba potrafią wyliczyć - ale co z tego praktycznie? Powiedz, pytam znów - zanurkowałeś na Zakrzówku na samolot na helioksie, czy na powietrzu, czy na własnoręcznej i opatentowanej oddycharce?

--
Alf/red/

Data: 2011-12-04 22:20:01
Autor:

On 2011-12-02 12:06, demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl wrote:
 > ogrzewanie elektryczne, motocykliści mają takie rozwiązania.

Jesteś koszmarnie głupi, już zapomniałeś:

[...]

Jest blokada na moje IP, szukaj sobie sam.
Ponad 2 lata temu wyszukiwarka na FN się pierdzieliła, skargi pisz do Dariusza Smosarskiego, to jego cyrk.
Chyba że to za trudne, bo łańcuch w budzie za krótki. Pazury zawadzają o klawisze.
[...]

Że ty nie masz, że nie wiesz jak to zdobyć, to tylko utwierdza mój pogląd że jesteś głupi. Na Zakrzówku helioks nie jest rozsądnym czynnikiem oddechowym, ale to znowu twój pogląd. Nie masz kontaktu z rzeczywistością następny popierdoleniec. L'a Spirotechnique produkowało ogrzewanie elektryczne w latach 70, to nie jest żadna nowość. Zupełnie mnie nie podnieca ten fakt.
Różnica jest taka że byłem w Carros Cedex, mogłem robić zdjęcia pewnych urządzeń na gablocie z AO CG.
http://www.rebreathers.pl/forum/download.php?id=21
A Tobie psycholu to się nie zdarzy, dodatkowo rozmawiałem z wierzchołkiem firmy.
Z tym helioksem to jesteś jakaś kolejna dupa, co nie umie policzyć i zrozumieć że to żadna różnica jaki inert, ważny jest model i jego działanie. Jak się nauczysz, to może będziemy mieli o czym rozmawiać.

Powiedz, pytam znów - zanurkowałeś na Zakrzówku na samolot na helioksie, czy na powietrzu, czy na własnoręcznej i opatentowanej oddycharce?

Stać Ciebie na zakup licencji ?

pozdrawiam rc

Tu masz o rękawicach:

"Re: Jakie docieplenie pod suche rękawice?
Autor: Daniel Kowalski bountykiller@gazeta.pl
Data: 04-12-2011, 20:47:17
+ pokaż cały nagłówek

Masz link do jakiegoś sklepu? (ale nie niszowej manufaktury)

Możesz  sobie obejrzeć kilka modeli na przykład na "Motokocach". www.motokoce.pl/index.php?cat_id=18&page=0&view=3&sort=default

Albo coś dla nurków internetowych ;-)
gadzetomania.pl/2009/09/23/podgrzewane-rekawiczki-usb-dla-zmarzluchow

Wracając do tematu ogrzewanych rękawic, chyba lepiej jednak założyć porządne rękawice bez ogrzewania i zadbać o ogólny komfort cieplny (dobry kaptur, ocieplacz, porządna bielizna termoaktywna). IMO marznięcie rąk i stóp jest jedną z oznak ogólnego wychłodzenia organizmu."

Data: 2011-12-04 22:26:37
Autor:
Alf/red/ kolejny nul
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Alf/red/ <alf_1111@aniolek.waw.pl> napisał(a):

alf_1...@aniolek.waw.pl

Najnowsza aktywność:

Aktywność w  Jakie docieplenie pod suche rękawice?   9 godzin temu
Jakie docieplenie pod suche rękawice?   2 dni temu
Konkretny plan nurkowania   27 Lis
Konkretny plan nurkowania, który Ciebie Biernac ki rozwala   26 Lis
Włodziu propagandysto, masz pokrycie w wiedzy ?   6 Lis
  Liczba postów
  Sty Lut Mar Kwi Maj Cze Lip Sie Wrz
Paź Lis Gru
2011                       3   5  Ty jesteś kolejny pedał, ile lat nurkujesz ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-04 20:47:17
Autor: Daniel Kowalski
Jakie docieplenie pod suche rękawice?

Masz link do jakiegoś sklepu? (ale nie niszowej manufaktury)

Możesz  sobie obejrzeć kilka modeli na przykład na "Motokocach". http://www.motokoce.pl/index.php?cat_id=18&page=0&view=3&sort=default

Albo coś dla nurków internetowych ;-)
http://gadzetomania.pl/2009/09/23/podgrzewane-rekawiczki-usb-dla-zmarzluchow

Data: 2011-12-02 16:08:24
Autor: Daniel Kowalski
W dniu 2011-12-02 11:21, scubatraining.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
Proszę napiszcie jakiego docieplenia używacie pod suche rękawice (materiał i
grubość).
Z góry dziękuję za pomoc
Jacek J.

Trzeba zacząć od tego, że dobór rękawic to kompromis pomiędzy wygodą (nazwijmy to "chwytność") a komfortem cieplnym. Z osobistych doświadczeń: mój najcieplejszy zestaw to bordowe, obszerne rękawice robocze (już lekko ocieplone), pod które zakładam podwójne rękawiczki polar+thinsulate lub wełna+thinsulate. W zeszłym roku 100minut w wodzie 2'C i wyszedłem z ciepłymi rękami w Zakrzówku. Niestety jest to mało wygodne, z trudem zmienia się maskę i odpina karabinki. Drugi zestaw to pomarańczowe (gładkie, nie szorstkowane) rękawice ocieplane Consorte 625 (nie myl z 620 i 626) a pod spód polarowe rękawiczki dowolnej firmy. Consorte są podatne na przecięcie, słabsze od Showa - trzeba uważać na żelastwo. Na ciepłe wody Showa lub inne cieńsze (tym samym mniej wytrzymałe), pod spód mikropolar lub polar.
Bardzo ważne jest równe przycięcie rękawic na brzegu pierścieni. Jeśli zostawia się wiszące "firanki" to później jest kłopot z zakładaniem oraz ucisk pogarszający ukrwienie.
PS. Podobno bardzo dobre parametry izolacyjne ma primaloft, ale nie miałem okazji testować, bo dostępne w sklepie modele miały jakieś wzmocnienia i klamerki, nie weszłyby mi w rękawice ;-)

Data: 2011-12-02 15:34:44
Autor: jacekplacek
Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

PS. Podobno bardzo dobre parametry izolacyjne ma primaloft, ale nie miałem okazji testować, bo dostępne w sklepie modele miały jakieś wzmocnienia i klamerki, nie weszłyby mi w rękawice ;-)

A rękawiczki, które wiosną pozyczyła mi Twoja koleżanka? Cienkie, chwytne i niesamowicie "ciepłe" :) Dla mnie to była rewelacja.

Data: 2011-12-02 17:16:02
Autor: Daniel Kowalski
W dniu 2011-12-02 16:34,  jacekplacek pisze:
[...]

Jeśli mowa o takich niebieskich z nietypową fakturą, to może mam zapasową parę. idealne na lato, ale teraz.. brrr!!!

Data: 2011-12-02 16:47:57
Autor:
> [...]

Jeśli mowa o takich niebieskich z nietypową fakturą, to może mam zapasową parę. idealne na lato, ale teraz.. brrr!!!

A może cienki neopren 1,5-2mm i showa
jadę testować więcej w poniedziałek

Data: 2011-12-02 19:26:45
Autor: Daniel Kowalski
Jakie docieplenie pod suche rękawice?
A może cienki neopren 1,5-2mm i showa
jadę testować więcej w poniedziałek

Możesz przetestować, ale neopren pod Showa to kiepski pomysł. Już lepiej zwykłe polarowe, tak jak Ci napisał RC.
PS> Koledzy ustawcie sobie podpisy użytkownika.
Pzdr

Data: 2011-12-05 13:17:03
Autor: JacekJ
> [...]

PS> Koledzy ustawcie sobie podpisy użytkownika.

Okazało sie, że to dobry pomysł.
Rękawiczki sprawdziły sie rewalacyjnie. Dają dużą izolację cieplną od 10m lekko sie kompresują i dają pełną swobodę ruchów. Na drugim nurku zalało mi jedną rękę - efektem była powolna utrata ciepłoty dłoni. Do testów dostałem rękawiczki G1 o grubości 1,5mm Polecam

--

Jakie docieplenie pod suche rękawice?