Jakie dokumenty do "legalizacji" sprzetu w szkole ?

Data: 2010-06-11 21:59:17
Autor: Fantom
Jakie dokumenty do "legalizacji" sprzetu w szkole ?
Jakie przepisy okreslaja co musi miec za papiery sprzet montowany w szkole ?
Chodzi mi o to, ze chcemy zamontowac do naciagania siatki wyciag mechaniczny. Taki typowy budowlany sprzet, ktory ma przekladnie, kreci sie korbka i lina sie ciagnie.
Ale tego typu sprzet spelnia tylko jakies normy dotyczace maszyn itp.

Co tzrba miec, aby legalnie zainstalowac tego typu urzadzenie w szkole ? Co maja typowe slupki itp montowane w takich obiektach ?

Fantom

Data: 2010-06-11 22:25:47
Autor: Jotte
Jakie dokumenty do "legalizacji" sprzetu w szkole ?
W wiadomości news:huu4mi$2u3$1mx1.internetia.pl Fantom
<szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> pisze:

[...]
Zapytaj organu nadzoru i prowadzącego.
Na piśmie - w razie co niech oni odpowiadają.
Jak znam realia - wykręcą się z odpowiedzią.

--
Jotte

Jakie dokumenty do "legalizacji" sprzetu w szkole ?