Jakie dokumenty widział Kaczyński?

Data: 2010-10-27 08:48:25
Autor: dK
Jakie dokumenty widział Kaczyński?

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:ia7b7g$475$1inews.gazeta.pl...
W "Kropce nad i" Elżbieta Jakubiak powiedziała coś w tym sensie, że Kaczyński ocenia śledztwo w sprawie tragedii smoleńskiej, na podstawie dokumentów, a nie na podstawie swoich doświadczeń w lotnictwie.

Z tego co słyszałem, to Kaczyński wypowiadał się w sprawie ścięcia brzozy nie na podstawie dokumentów, ale właśnie jako "ekspert" od lotnictwa.
W wywiadzie dla blogpress.pl prezes PiS stwierdził m.in., że samolot powinien ściąć "jak kosa zboże" 40-centymetrową brzozę.
http://odkrywca.pl/pokaz_watek.php?id=676303

Powyzsza wypowiedź była użyta w kontekście oceny śledztwa, działania rządu ect.

dK

Data: 2010-10-27 08:50:42
Autor: dK

http://niepoprawni.pl/blog/394/dzieki-uprzejmosci-blogpresspl-wywiad-z-jaroslawem-kaczynskim

Data: 2010-10-27 14:09:59
Autor: Jarek nie obronił kżyża
[...]

Ekspert od spraw lotnictwa wypowiedział się dokładnie odwrotnie. Powiedział, że w tym przypadku to brzoza zadziałała jak kosa.
Ale co tam ekspert, liczy się to co powiedział kłamca Jarosław.

Przemysław Warzywny

--

"Chcę wprowadzić nowy świecki obyczaj, że politycy odpowiadają przed ludźmi,
 a nie przed hierarchią kościelną -mówił premier Donald Tusk w Radiu TOK FM,

Data: 2010-10-27 15:23:11
Autor: cirrus
[...]

Eee, nie tylko, stwierdził również,że TU-154 to przerobiony bombowiec.

--
stevep

Data: 2010-10-27 15:27:20
Autor: dK

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:ia9943$p36$1news.vectranet.pl...
[...]

 Na to można już spuścić zasłonę milczenia.
Gorzej jak z tego powstanie w pewnej komisji nowa klasyfikacja samolotów wojskowych.
Przecież chodzi o uwiarygodnienie słów Pana Prezesa :)))

dK

Jakie dokumenty widział Kaczyński?