Jakie drugie konto? (niedrogie, z kartą debetową, nie mBank)

Data: 2010-09-21 17:07:49
Autor: Kotlecik Mielony
Jakie drugie konto? (niedrogie, z kartą debetową, nie mBank)
W dniu 2010-09-21 13:40, Jacek Politowski pisze:
Poszukuję jakiejś sugestii co do "drugiego konta", na którym będą
głównie leżeć niewielkie (np.<=2kpln) zasoby na wypadek awaryjny.

Poszukuję rachunku spełniającego następujące kryteria:
* poza mBankiem/MultiBankiem (z różnych względów, choć wiem że chyba
   najbardziej pasuje do tych założeń)
* niedrogi (max. 100zł rocznie, całość opłat)
* z dostępem przez internet (bez specjalnych wymagań systemowych, do
   obsłużenia na linuksie z firefoksem -- odpada np. ING - wymaga
   ActiveX)
* z kartą debetową (najlepiej MC, ale niekoniecznie)
* sporo bankomatów bezprowizyjnych lub tanie wypłaty z prowizyjnych
   (np. 1-2zł)
* niewymagający biegania do oddziału np. po nową kartę (BOŚ wymaga, a
   przynajmniej wymagał)
* mile widziane oddziały w większych miastach (ale tego chyba tylko
   mBank nie spełnia)
* przeżyję płatne przelewy (1zł/przelew)
* najlepiej gdy III sesję elixiru będzie miał księgowaną tego samego
   dnia

Generalnie konto ma leżeć i jeść nie wołać ;-)
(czyli klientem dla banku jestem żadnym)

eurobank

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl

Jakie drugie konto? (niedrogie, z kartą debetową, nie mBank)