Jakie drugie konto? (niedrogie, z kartÄ… debetowÄ…, nie mBank)

Data: 2010-09-21 21:20:19
Autor: Krzysztof Halasa
Jakie drugie konto? (niedrogie, z kartÄ… debetowÄ…, nie mBank)
Jacek Politowski <sorry@nie.istnieje> writes:

Poszukuję jakiejś sugestii co do "drugiego konta", na którym będą
głównie leżeć niewielkie (np. <=2kpln) zasoby na wypadek awaryjny.

Poszukuję rachunku spełniającego następujące kryteria:
* poza mBankiem/MultiBankiem (z różnych względów, choć wiem że chyba
  najbardziej pasuje do tych zaĹ‚oĹĽeĹ„)
* niedrogi (max. 100zł rocznie, całość opłat)

Chcesz placic 100 zl rocznie za to, ze dasz bankowi w depozyt 20 kzl?
:-O
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-09-21 19:43:31
Autor: Jacek Politowski
Jakie drugie konto? (niedrogie, z kartÄ… debetowÄ…, nie mBank)
In article <m3iq1yvr7w.fsf@intrepid.localdomain>
Krzysztof Halasa <khc@pm.waw.pl> wrote:

Chcesz placic 100 zl rocznie za to, ze dasz bankowi w depozyt 20 kzl?

A masz jaki¶ pomysł (!mBank) na to, żeby za tak± "usługę" nie płacić?
(poza tym depozyt o rz±d wielko¶ci mniejszy ;->)

"Przy okazji" chcę załatwić także kilka innych spraw - choćby
roszszerzenie sieci bezprowizyjnych bankomatów (czyli usługa to jednak
nie tylko depozyt).

Do tej pory realizowałem to przez BO¦, w którym "z przymusu" miałem
wła¶nie takie "nieużywane" konto. Ale od jakiego¶ czasu przymus ustał,
a ostatnie zmiany TOIP spowodowały, że za wyżej wymienion± usługę
opłaty wzrosły do 140zł/rok - wolę taniej ;->, dlatego uciekam, jak
najszybciej.

100zł było górn± granic±. Usługę, jak widać na zasugerowanych
wcze¶niej przykładach, da się zrealizować i poniżej 60zł. Przykłady w
100% darmowe nie padły.

--
Jacek Politowski

Data: 2010-09-21 21:46:30
Autor: Pirx
Jakie drugie konto? (niedrogie, z kart± debetow±, nie mBank)
"Jacek Politowski" news:slrni9i2n3.vql.sorrytrek.localdomain

Przykłady w 100% darmowe nie padły.

oczywi¶cie, że padły :)

Data: 2010-09-21 20:16:44
Autor: Jacek Politowski
Jakie drugie konto? (niedrogie, z kartÄ… debetowÄ…, nie mBank)
In article <4c990c0e$0$22797$65785112@news.neostrada.pl>
Pirx <pirx@noSPAM.pl> wrote:
"Jacek Politowski" news:slrni9i2n3.vql.sorrytrek.localdomain

Przykłady w 100% darmowe nie padły.

oczywi¶cie, że padły :)

OF?

OF jest (teoretycznie) miły, ale ma tylko Visę (czyli tak do końca nie
spełnia kryteriów). Do tego nie znalazłem wymagań systemowych
interfejsu internetowego (lub demo na stronie). Wiem - niby nic nie
kosztuje, więc można założyć, przetestować i sprzedać swoje dane ;->

Niby padły, ale jakie¶ "nie takie". ;-P

--
Jacek Politowski

Data: 2010-09-21 22:18:44
Autor: Rafał
W dniu 2010-09-21 22:16, Jacek Politowski pisze:
OF jest (teoretycznie) miły, ale ma tylko Visę (czyli tak do końca nie
spełnia kryteriów).

OF ma tylko MC...

--
Raf

Data: 2010-09-21 22:30:38
Autor: Kamil Jońca

Pirx <pirx@noSPAM.pl> wrote:
[...]

No to chwila. Chcesz "MC" czy "niekoniecznie"?
KJ

yo-yo, n.:
        Something that is occasionally up but normally down.
        (see also Computer).

Data: 2010-09-21 21:48:53
Autor: Krzysztof Halasa
Jakie drugie konto? (niedrogie, z kartÄ… debetowÄ…, nie mBank)
Jacek Politowski <sorry@nie.istnieje> writes:

Chcesz placic 100 zl rocznie za to, ze dasz bankowi w depozyt 20 kzl?

A masz jakiś pomysł (!mBank) na to, żeby za taką "usługę" nie płacić?
(poza tym depozyt o rząd wielkości mniejszy ;->)

A rzeczywiscie. W tej sytuacji, 20 kzl to jest 200 papierkow po 100 zl,
cos ok. 2 cm grubosci.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-09-23 22:35:20
Autor: Krzysztof Halasa
Krzysztof Halasa <khc@pm.waw.pl> writes:

[...]

Kurcze, nie wiem dlaczego ja ta caly czas widzialem 20 kzl. Przeziebiony
jestem i to moze to.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-09-21 21:52:08
Autor: Kamil Jońca
[...]

Jak nie? A Openfinance? Wymaganie dla DB, też chyba nie jest jakie¶ strasznie
trudne do spełnienia?
KJ
"Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

Data: 2010-09-21 20:24:41
Autor: Jacek Politowski
Jakie drugie konto? (niedrogie, z kartÄ… debetowÄ…, nie mBank)
In article <87k4meho2f.fsf@alfa.kjonca>
Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

Jak nie? A Openfinance? Wymaganie dla DB, też chyba nie jest jakie¶ strasznie
trudne do spełnienia?

W dbNET wypłata z bankomatu wystarczy? Niby w TOIP nie zastrzegaj±
tylko do transakcji bezgotówkowych, ale wolałbym potwierdzenie
(praktyczne, lub lepiej oficjalne), bo to jednak popularne
ograniczenie.

Poza tym oba maj± Visę.  Nie jest to być może żaden problem, ale jak
już wpominałem - "awaryjne" konto chciałbym aby miało możliwie
najmniej wspólnego z podstawowym.

--
Jacek Politowski

Data: 2010-09-21 22:51:37
Autor: Krzysztof

"Jacek Politowski" <sorry@nie.istnieje> wrote in message news:slrni9i549.144.sorrytrek.localdomain...
[...]

Uzywam DBneta tylko do wyplat z dowolnych bankomatow i agencji PKOBP, bo taka mam blizej niz bankomat. Wyplata z bankomatu wystarczy do zwolnienia z 5zl i faktycznie to dziala. Jezeli szukasz konta do wyplat z bankomatow to jest ono idealne, ewentualne nadwyzki mozna trzymac w pogotowiu na koncie oszczedn lub oszcz-24H i przeksiegowac przed wyplata, ale trzeba pamietac o jednej wyplacie w miesiacu z jednego k. oszcz. oraz o tym, ze DBnet spi jak nie pracuje bank, czyli przelewy wewnetrzne w godzinach pracy banku od pn. do pt.
VE nie stanowi problemu, mozna nia zaplacic takze w necie, nic nie zyskujesz majac karte od MC, jezeli bedziesz nia placil w PL lub wybieral z bankomatow. Ewentualne problemy moga byc za granica z akceptacja danej karty, ale nie ma gwarancji, ze karta debetowa MC bedzie zawsze lepsza od Visa.

Jakie drugie konto? (niedrogie, z kartÄ… debetowÄ…, nie mBank)