Jakie drzwi zewnętrzne "wewnątrz klatkowe"

Data: 2010-07-27 14:59:29
Autor: Artur Dębski
Jakie drzwi zewnętrzne "wewnątrz klatkowe"
Czy jesteście może użytkownikami którejś z ww pozycji i możecie coś
złego (a może dobrego) w ich temacie powiedzieć?

Nie znam dobrze proponowanych przez Ciebie
możesz jeszcze sprawdzić Juvent  - ja jestem zadowolony
(nie pamiętam w tej chwili jaki mam model) :

http://www.juwent.pl/index.php?l=pl&r=1

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

Jakie drzwi zewnętrzne "wewnątrz klatkowe"