Jakie duże kombi

Data: 2010-04-04 09:37:05
Autor: Kuba \(aka cita\)
Jakie duże kombi

Użytkownik "wowa" <wowa3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hp8d6u$75q$1inews.gazeta.pl...
Witam
Od dłuższego czasu poszukuję pojazdu dla siebie. Ma być duże kombi, koniecznie diesel (duży) i w cenie (z opłatami) do 20000zł. Znalazłem kilka, ale po oględzinach mi przechodziło lub mechanik wybijał mi go z głowy:
Omega B FL samobiodegradowalna karoseria

przesadzasz. Weź dupe i podjedz pooglądać auta, zamiast słuchać głupot od znajomych.
Wskazówka - nie szukaj okazji.
Wsród B FL wcale nie trudno znaleźć porządny egzemplarz, a 20tys to aż nadto

V70 jest dość mały

bardzo ciekawa teoria

A6 jeszcze dokładnie nie oglądałem

no bardzo fajne, ale za te pieniądze rocznikowo będzie najgorzej.

Możecie coś doradzić w stylu powyższych aut? Do pojazdów francuskich mam dość wrogi stosunek, co bardzo zawęża wybór :)

Kup ce C5 2,0HDI i przestaniesz narzekać na wielkość, kulture pracy, dynamike i spalanie.
ps. zeby nie bylo - z awaryjnością też nie ma problemów.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE

Data: 2010-04-05 12:07:06
Autor: wowa
Jakie duże kombi

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:hp9fj6$pnb$1inews.gazeta.pl...

przesadzasz. Weź dupe i podjedz pooglądać auta, zamiast słuchać głupot od znajomych.
Wskazówka - nie szukaj okazji.
Wsród B FL wcale nie trudno znaleźć porządny egzemplarz, a 20tys to aż nadto

Wezmę pod uwagę

Kup ce C5 2,0HDI i przestaniesz narzekać na wielkość, kulture pracy, dynamike i spalanie.
ps. zeby nie bylo - z awaryjnością też nie ma problemów.

Masz omegę i polecasz francuza?! :)
Wojtek

--
Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
poświęcają cały swój czas i wiedzę

Data: 2010-04-05 17:01:17
Autor: Kuba \(aka cita\)
Jakie duże kombi

Użytkownik "wowa" <wowa3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hpccod$7b9$1inews.gazeta.pl...

Masz omegę i polecasz francuza?! :)

pewnie
Bo choć lubie Omegi i mialem ich już naprawde wiele sztuk, to wcale nie twierdze, ze to są najlepsze samochody swiata. Francuzy też nie, jednak C5 to naprawde fajne samochody.
ps. Omegi też, tylko trzeba uważać co sie kupuje (za to w budżecie 20kPLN kupi sie mniód maline)

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE

Jakie duże kombi