Jakie dyski RAID 1

Data: 2012-06-05 09:28:18
Autor: spider
Jakie dyski RAID 1
Witam, trochę googlałem, ale czas mnie goni i nie chcę wyważać otwartych drzwi :)
Może ktoś polecić jakie wytrzymałe i w miarę szybkie dyski 320GB-1TB teraz kupić do macierzy? Cena właściwie nie gra roli.
Pozdrawiam.

Data: 2012-06-05 13:03:08
Autor: Chris
Jakie dyski RAID 1
W dniu 2012-06-05 09:28, spider pisze:
[...]

WD seria BLACK jeśli po taniości, jeśli drożej to Hitachi SAS + odpowiedni do tego kontroler.

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Jakie dyski RAID 1