Jakie dzisiaj masmy święto?

Data: 2010-05-23 19:02:25
Autor: boukun
Jakie dzisiaj masmy święto?
Dzisiaj jak co niedziela, była u mnie teściowa na niedzielnym obiadku... Pytam się jej, co to dzisiaj za święto, bo zauważyłem, że wszystkie sklepy pozamykali, nawet żydowskie TESCO...
Teściowa mówi, no jakto, zielone świątki, wniebowstąpienia matki, królowej Polski...
Ja na to, jakiej królowej, Polacy obchodzą święto wniebowstąpienia Żydówki... Ooo, ty masz coś z głową, mówi teściowa, już ci całkiem odbija, mógłbyś uszanować moje uczucia... Jakie uczucia, a mama wie, kto mamie nawijał do głowy tych wszystkich głupot i skąd się wzięła ta żydowska religia? Nie wie, z tym się urodziła... I potem rozbolała teściową głowa i musiałem ją odwieźć wcześniej do domu...

boukun

Data: 2010-05-23 19:27:58
Autor: wt
Jakie dzisiaj masmy święto?
Teściowa mówi, no jakto, zielone świątki, wniebowstąpienia matki, królowej Polski...
Ja na to, jakiej królowej, Polacy obchodzą święto wniebowstąpienia Żydówki...
To nie jest do końca ustalone, niektórzy uważają, że to Palestynka. Trwa proces zawłaszczania święta przez ludowców, jako własnego.

tych wszystkich głupot i skąd się wzięła ta żydowska religia? Nie wie, z tym się
Pewne elementy można chyba wyprowadzać od Echnatona. Próby dochodzenia do tak zwanej prawdy obiektywnej wydają się zbędne. Jakby kto koniecznie potrzebował, to może na bazie pewnych teorii marksistowskich, gdzie wszystko co można dotknąć, zobaczyć lub chociażby sobie wyobrazić, jest uznane za "materię". Zastanawiające, dlaczego niektórzy głoszą, że nie jest im potrzebna "uroczysta oprawa" istotnych momentów w ich egzystencji.

Data: 2010-05-23 20:44:49
Autor: awe
Jakie dzisiaj masmy święto?
Pluszowego misia?