Jakie etui - plastyk (okienko) czy skóra (zamykane)

Data: 2013-05-13 19:10:58
Autor: Pszemol
Jakie etui - plastyk (okienko) czy skóra (zamykane)
"Berdan" <Waliskorm@wp.pl> wrote in message news:5190c512$0$26707$65785112news.neostrada.pl...
Mam Samsunga Galaxy S2 i zastanawiam się w jakie etui to włożyć.

Zdecydowanie w żadne.
Postaraj się nie wypuszczać go z ręki na podłogę :-)

Data: 2013-05-20 08:24:46
Autor: Berdan
Jakie etui - plastyk (okienko) czy skóra (zamykane)
Zdecydowanie w żadne.
Postaraj się nie wypuszczać go z ręki na podłogę :-)

no i stało się - SgS2 upadł na chodnik.
Efekt - uszczerbiony róg telefony. Świadczy to o słabej jakości ramki telefonu.
Na szczęście ekran cały. Niemniej moja stara nokia e71 parę razy upadła i nic jej nie pękło.

Data: 2013-05-20 06:49:08
Autor: Pszemol
"Berdan" <Waliskorm@wp.pl> wrote in message news:5199c1b0$0$1251$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A moze właśnie o to chodzi - ramka pękając pochłonęła energię
upadku, zadziałała jak zderzak chroniąc wartościowe bebechy
telefonu kosztem pogorszenia kosmetyki...

Niemniej moja stara nokia e71 parę razy upadła i nic jej nie pękło.

Ile ważyła w porównaniu do sgs2? Inercja niestety robi swoje...

Jakie etui - plastyk (okienko) czy skóra (zamykane)