Data: 2011-03-15 08:37:05 | |
Autor: Alex | |
Jakie ewidencje sporządzać podczas zawieszenia działalności? | |
Do tej pory sporządzałem co miesiąc następujące ewidencje i
deklaracje: KPIR VAT-7 ZUS DRA Raport z podatku dochodowego Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych Umorzenie środków trwałych za dany miesiąc Które z tych ewidnecji/deklaracji należy sporządzać również w trakcie zawieszenia działalności? Podczas zawieszenia nie będę ponosił żadnych kosztów dotyczących zachowania źródła przychodów KPiR oraz raport z podatku dochodowego i VAT-7 raczej nie (bo firma nie osiąga żadnych przychodów)? ZUS DRA też raczej nie (bo firma nie opłaca żadnych składek ZUS)? Jak będzie z ewidencjami związanymi z amortyzacją - ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz umorzenie środków trwałych za dany miesiąc? |
|