Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo.podatki   »   Jakie ewidencje sporządzać podczas zawieszenia działalności?

Jakie ewidencje sporządzać podczas zawieszenia działalności?

Data: 2011-03-15 08:37:05
Autor: Alex
Jakie ewidencje sporządzać podczas zawieszenia działalności?
Do tej pory sporządzałem co miesiąc następujące ewidencje i
deklaracje:
KPIR
VAT-7
ZUS DRA
Raport z podatku dochodowego
Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
Umorzenie środków trwałych za dany miesiąc

Które z tych ewidnecji/deklaracji należy sporządzać również w trakcie
zawieszenia działalności?

Podczas zawieszenia nie będę ponosił żadnych kosztów dotyczących
zachowania źródła przychodów

KPiR oraz raport z podatku dochodowego i VAT-7 raczej nie (bo firma
nie osiąga żadnych przychodów)? ZUS DRA też raczej nie (bo firma nie
opłaca żadnych składek ZUS)?
Jak będzie z ewidencjami związanymi z amortyzacją - ewidencja środków
trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz umorzenie środków
trwałych za dany miesiąc?

Jakie ewidencje sporządzać podczas zawieszenia działalności?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona