Jakie fajne 4x4 na zime

Data: 2009-12-17 16:42:01
Autor: emes
Jakie fajne 4x4 na zime
Jako ze po crashtescie mojej laguny2 ujezdzam dobre 6 ms trafica2 a w dodatku spadl snieg i dostawczakiem sie kiepsko jezdzi naszla mnie mysl o zakupie jakiegos fajnego auta z 4x4 -mam na mysli suva nie zadne subaru quattro itp.

Co polecicie do 40 k netto pln - fajnie jakby mialo homologacje na ciezarowe

Data: 2009-12-17 15:55:32
Autor: kamil
Jakie fajne 4x4 na zime

"emes" <ememeem@emewe43.pl> wrote in message news:hgdk4q$aod$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Wiekszosc SUVow ma haldexy i inne dolaczane cuda, ktore zakopia sie w 3cm sniegu. Subaru Forester, Outback.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-12-17 17:20:46
Autor: Maciej Browarczyk
Jakie fajne 4x4 na zime
kamil pisze:

Wiekszosc SUVow ma haldexy i inne dolaczane cuda, ktore zakopia sie w 3cm sniegu. Subaru Forester, Outback.

Sa gorsze SUVy (XC90, ML) jak i lepsze (Touareg, Q7, X5) pod wzgledem napedu. Akurat Q7 i T maja staly naped na 4 kola a T nawet blokade mostu. Natomiast to o czym mowisz to maja bulwarowki (RAV4 i inne).

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2009-12-17 16:22:27
Autor: kamil
Jakie fajne 4x4 na zime

"Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> wrote in message news:hgdlp0$oqt$1achot.icm.edu.pl...
kamil pisze:

[...]

Pytanie czy Q7 kupisz w tej cenie.. O blokadach w Touregu nie wiedzialem, wyglada ze faktycznie niezle to pojezdzi.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-12-17 17:29:06
Autor: Maciej Browarczyk
Jakie fajne 4x4 na zime
kamil pisze:

Pytanie czy Q7 kupisz w tej cenie.. O blokadach w Touregu nie wiedzialem, wyglada ze faktycznie niezle to pojezdzi.

Oczywiscie, ze nie kupi, nie ulega to watpliwosci, sensownego Touarega tez nie kupi. Co do T, jezdzi niezle, silniki spoko (no moze poza tym przereklamowanym 5.0 V10 TDI), blokady byly w standardzie na rynek niemiecki, w Polsce kazali chyba sobie placic. Ja mialem okazje smigam 2.5 R5 TDI i 3.0 V6 TDI w glebokim sniegu na zimowkach (ale zadnych super teren wyczynowych) i frajda jest, zakopal sie w jednym momencie, cyk blokada i juz wyjezdza jakby go ktos wyciagal. Ogolnie daje duzo frajdy a silnik nie jest az tak bardzo lakomy, przy 224KM w miescie 14l to spoko wynik przy niekapeluszniczej jezdzie.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2009-12-18 01:08:20
Autor: Tomasz Pyra
Jakie fajne 4x4 na zime
kamil pisze:

[...]

Tzn. zależy gdzie i jak chce jeździć.

Bo do takich zdań żeby się przeprawić przez bardziej zaniedbaną gruntówkę czy podjechać pod ośnieżoną górkę to akurat Haldex się nadaje.

Zakres funkcjonalności to ma porównywalny z wożeniem na tylnej kanapie trzech chłopa którzy w razie czego wyskakują z samochodu i pchają ;)
Bo to jednak w razie utraty przyczepności przednich kół dopnie tył, a to już wystarczy do przepchania auta przez przeszkodę na której każda ośka polegnie.

Oczywiście wrażeń z jazdy bokiem jak w prawdziwym 4x4 nie ma się co spodziewać.

Data: 2009-12-17 16:45:55
Autor: Maciej Browarczyk
Jakie fajne 4x4 na zime
emes pisze:

o zakupie jakiegos fajnego auta z 4x4 -mam na mysli suva nie zadne subaru quattro itp.
^^^^^^^
Czyli odpadaja wszystkie VW i Audi, poza tym za tyle to nie kupisz zadnego z nich.

Co polecicie do 40 k netto pln - fajnie jakby mialo homologacje na ciezarowe

SUV za 40k? Jesli myslimy o tym samym piszac SUV (Touareg, Q7, X5, ML, XC90, Range Rover) to za 40k kupisz padline i beda jeki jak ten z kilku postow wyzej od Passata 2.0TDI.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2009-12-17 20:15:43
Autor: Adam Szewczak
Jakie fajne 4x4 na zime

Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w wiadomości news:hgdjnj$n50$1achot.icm.edu.pl...
emes pisze:

[...]

    Multivan Syncro, powinienes sie zmiesic w tej cenie za jakiegos fajnego T4. Sharan syncro, lub 4motion. Hmm a moze calkiem nowa Lada Nova ;P

PZDr
Adam

Data: 2009-12-17 19:12:12
Autor: Waldek Godel
Jakie fajne 4x4 na zime
Dnia Thu, 17 Dec 2009 16:42:01 +0100, emes napisał(a):

[...]

to w końcu suva czy fajne 4x4?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-17 20:42:14
Autor: bratPit
Jakie fajne 4x4 na zime

[...]

Forester, może znajdziesz coś nieztyranego za 40k ?
brat

Data: 2009-12-18 09:39:23
Autor: Scyzoryk
Jakie fajne 4x4 na zime

Forester, może znajdziesz coś nieztyranego za 40k ?

jeśli z fajnym napędem to chyba najsensowniejsza propozycja. Za tą kasę kupi ok 2003r, nawet ładną sztukę jeśli wystarczy 2,0 bez turbo. Dobrze utrzymana turbówka może być ciut droższa.

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2009-12-18 20:57:14
Autor: emes
Jakie fajne 4x4 na zime

Użytkownik "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL_TO@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hgflqk$uap$1@newsread1.aster.pl...

[...]

pisalem ze subaru odpada, Czy to jakas granada forumowa ?

Data: 2009-12-18 21:50:27
Autor: bratPit
Jakie fajne 4x4 na zime

pisalem ze subaru odpada, Czy to jakas granada forumowa ?

oczywiście, to spisek grupy trzymającej władzę...
mający na celu ukierunkowanie narodu na dobre auta ;p

albo wiesz co, nie kupuj Subaraka, to kaszaniaste auta, robione przez jakieś Fuji - co Fuji może wiedzieć n/t samochodów, przecież oni produkują materiały foto,
a cena amortyzatorów do Forestera przyprawia o zawrót głowy nawet osoby o wyższych dochodach niż średnia krajowa ;-)
poza tym przyczyniło by się to do wzrostu ich popularności i ceny jeszcze by skoczyły w górę ;-)
brat

Data: 2009-12-18 01:29:45
Autor: Grejon
Jakie fajne 4x4 na zime
emes pisze:
Jako ze po crashtescie mojej laguny2 ujezdzam dobre 6 ms trafica2 a w dodatku spadl snieg i dostawczakiem sie kiepsko jezdzi

Co ty gadasz? Mi się dziś traficiem całkiem fajnie po śniegu jeździło. :) Gdyby tylko nie te korki...

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2009-12-18 09:18:09
Autor: emes
Jakie fajne 4x4 na zime

Użytkownik "Grejon" <grejon83@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hgeido$7ac$1@inews.gazeta.pl...
emes pisze:
[...]

mam wersje 5 osobowa i nie mam z tylu dodatkowej nagrzewnicy, wiec musze grzac na 4 biegu a to juz glosno. Poza tym dzisiaj w miescie jak grzalem na 4 biegu to mi sie silnik nie chcial zagrzac rotfl.
Generalnie trafic jest fajny (Szkoda ze tylko 101 km) potrafi niezle zawstydzic niejednego tedei. Mina objezdzanego mlodziaka bezcenna.
Wykonczony jest rowniez z tylu kiepsko (wiecej plastiku mialy wersje kombi)
Brak esp

Data: 2009-12-22 14:20:13
Autor: Mario
Jakie fajne 4x4 na zime
[...]