Jakie fajne 4x4 na zime

Data: 2009-12-17 20:42:14
Autor: bratPit
Jakie fajne 4x4 na zime

Jako ze po crashtescie mojej laguny2 ujezdzam dobre 6 ms trafica2 a w
dodatku spadl snieg i dostawczakiem sie kiepsko jezdzi naszla mnie mysl o zakupie jakiegos fajnego auta z 4x4 -mam na mysli suva nie zadne subaru quattro itp.

Co polecicie do 40 k netto pln - fajnie jakby mialo homologacje na ciezarowe

Forester, może znajdziesz coś nieztyranego za 40k ?
brat

Data: 2009-12-18 09:39:23
Autor: Scyzoryk
Jakie fajne 4x4 na zime

Forester, może znajdziesz coś nieztyranego za 40k ?

jeśli z fajnym napędem to chyba najsensowniejsza propozycja. Za tą kasę kupi ok 2003r, nawet ładną sztukę jeśli wystarczy 2,0 bez turbo. Dobrze utrzymana turbówka może być ciut droższa.

--
Pozdr
Scyzoryk

Data: 2009-12-18 20:57:14
Autor: emes
Jakie fajne 4x4 na zime

Użytkownik "Scyzoryk" <gradon_mWYWAL_TO@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hgflqk$uap$1@newsread1.aster.pl...

[...]

pisalem ze subaru odpada, Czy to jakas granada forumowa ?

Data: 2009-12-18 21:50:27
Autor: bratPit
Jakie fajne 4x4 na zime

pisalem ze subaru odpada, Czy to jakas granada forumowa ?

oczywiście, to spisek grupy trzymającej władzę...
mający na celu ukierunkowanie narodu na dobre auta ;p

albo wiesz co, nie kupuj Subaraka, to kaszaniaste auta, robione przez jakieś Fuji - co Fuji może wiedzieć n/t samochodów, przecież oni produkują materiały foto,
a cena amortyzatorów do Forestera przyprawia o zawrót głowy nawet osoby o wyższych dochodach niż średnia krajowa ;-)
poza tym przyczyniło by się to do wzrostu ich popularności i ceny jeszcze by skoczyły w górę ;-)
brat

Jakie fajne 4x4 na zime