Jakie felgi? Alu vs Stal

Data: 2011-04-26 14:34:53
Autor: Przemys³aw Czaja
Jakie felgi? Alu vs Stal

U¿ytkownik "neoniusz"

Czy wchodzic w te stalowe nowki, czy uzywki alusy?
Jesli to ma znaczenie, to opony to 195/50R15 Yokohama C.Drive z rantem ochronnym.

Kumpel ma w Golfie stalowe felgi strukturalne (tak siê to chyba nazywa) na to za³o¿ony ko³pak i je¶li nie dotkniesz, to nie poznasz, ¿e nie alus - moim zdaniem to dobre rozwi±zanie - zalety stalowej felgi z wygl±dem alusa.

Data: 2011-04-26 22:18:03
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Jakie felgi? Alu vs Stal

Użytkownik "neoniusz"

Czy wchodzic w te stalowe nowki, czy uzywki alusy?
Jesli to ma znaczenie, to opony to 195/50R15 Yokohama C.Drive z rantem
ochronnym.

Kumpel ma w Golfie stalowe felgi strukturalne (tak siÄ™ to chyba nazywa)
na to założony kołpak i jeśli nie dotkniesz, to nie poznasz, że nie alus
- moim zdaniem to dobre rozwiÄ…zanie - zalety stalowej felgi z wyglÄ…dem
alusa.

Pogadamy jak pognie jedną felgę i jednocześnie połamie ten kołpak. Koszt zakupu pojedynczego zestawu równa się kosztowi jednej felgi aluminiowej, w miarę znanego i renomowanego wytwórcy (Ronal, AEZ i inne takie, w każdym razie żadne Made in China).

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-04-26 23:52:18
Autor: Przemysław Czaja
Jakie felgi? Alu vs Stal

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"

[...]

Ja mam alusów powyżej dziurek w nosie - bez przerwy coś, a to powietrze schodzi, a to przytarta, a to lakier się łuszczy, śruby się zapiekają(bez pierścieni) i doprawdy poza wrażeniami estetycznymi ten kilogram masy nieresorowanej (wartość z kosmosu bo nie wiem)więcej jakoś nie robi ani na mnie ani na zawieszeniu większego wrazenia.

Jakie felgi? Alu vs Stal