Jakie formaty odtwarza dekoder Box+ z nc+

Data: 2014-07-28 16:03:41
Autor: Kuba
Jakie formaty odtwarza dekoder Box+ z nc+
Chodzi mi o ten najprostszy dostępny za darmo dekoder w nc+, jakie formaty odtwarza z pendriva?
Kuba

Data: 2014-07-28 16:40:20
Autor: Jacek S.
W dniu 2014-07-28 16:03, Kuba pisze:
Chodzi mi o ten najprostszy dostępny za darmo dekoder w nc+, jakie
formaty odtwarza z pendriva?
Kuba

Podejrzewam, że żadne. Instrukcje poszczególnych dekoderów, gdzie masz to opisane są na stronie nc+.

--
Jacek S.

Data: 2014-07-28 21:36:38
Autor: Kuba
Jakie formaty odtwarza dekoder Box+ z nc+
Widziałem instrukcję i się nie chwalą oficjalnie że ten dekoder obsługuje jakies formaty, ale ponoć nieoficjalnie czyta co poniektóre
Nikt nie używa tego dekodera, coby odpowiedział na tak proste pytanie z własnej praktyki ?

Data: 2014-07-28 22:14:11
Autor: [MF] PL
2014-07-28 21:36, Kuba napisal (a):

Chodzi mi o ten najprostszy dostępny za darmo dekoder w nc+, jakie
formaty odtwarza z pendriva?

Cześć

Tutaj masz w pdf opis media playera z dekoderów nc+
http://tinyurl.com/o4cnbo8

Data: 2014-07-28 22:25:39
Autor: [MF] PL
2014-07-28 22:14, [MF] PL napisal (a):
[...]

Na razie soft ten jest w mediaboxie, turbo i wifiboxie. Aktualizacja na box+ pewnie się kiedyś pojawi.

Data: 2014-07-29 08:59:24
Autor: Kuba
Jakie formaty odtwarza dekoder Box+ z nc+
czyli obecnie box+ bez aktualizacji nie odtwarza żadnych formatów video?

Data: 2014-07-29 09:04:45
Autor: [MF] PL
2014-07-29 08:59, Kuba napisal (a):
czyli obecnie box+ bez aktualizacji nie odtwarza żadnych formatów video?

Odtwarza to co sam nagra

Data: 2014-07-29 09:07:24
Autor: Kuba
Jakie formaty odtwarza dekoder Box+ z nc+
miałem na myśli filmy z zewnątrz :)

Data: 2014-07-29 12:16:33
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 29 Jul 2014 09:07:24 +0200, Kuba napisał(a):

miałem na myśli filmy z zewnątrz :)

A mógłbyś również mieć na myśli kulturalne cytowanie POD cytatem?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

Jakie formaty odtwarza dekoder Box+ z nc+