Jakie fronty mebli kuchennych są trwalsze?

Data: 2011-05-15 10:00:46
Autor: Przemolo
Jakie fronty mebli kuchennych są trwalsze?
Szykuję się do kupna mebli do kuchni - zwykle firmy, które robią zabudowy używają takich materiałów do frontów: płyta melaminowana, fornir, MDF foliowany i lakierowany

Które z nich będą najtrwalsze? Obecnie mam meble, które mają ok. 10 lat (jak nie więcej) i są chyba z jakiegoś laminatu naklejonego na płytę wiórową - laminat wygląda bez zarzutu, a znajomi mają kuchnię zrobioną na wymiar 4 lata temu (chyba oklejany MDF) i folia już odchodzi.
Oczywiście myślę o w miarę ekonomicznej wersji mebli - nie stać mnie na drewno :)

--
Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

Jakie fronty mebli kuchennych są trwalsze?