Jakie haki zabrał ¶p. prezydent w ostatni± podróż?

Data: 2010-09-21 10:30:57
Autor: Miglanc
Jakie haki zabrał ¶p. prezydent w ostatni± podróż?
"Ogółem przekazano około 10 tys. stron. Wszystkie te dokumenty znajdowały się na pokładzie rozbitej maszyny. "

http://tinyurl.com/3xbvmgb

Co oni ze sob± do cholery wozili? 10 000 stron dokumentów?!! To jaka¶ paranoja!

--

Zahir

Data: 2010-09-21 08:27:19
Autor: Marek
On 21 Wrz, 10:30, "Miglanc" <sahibza...@gmail.com> wrote:
[...]

Instrukcja obslugi samolotu + tłumaczenie.

Na pewno byl tam opis sposobu korzystania z toalety, tak, zeby nie
stracic czapki...

Data: 2010-09-22 09:44:34
Autor: dK
Jakie haki zabrał ¶p. prezydent w ostatni± podróż?

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:4c986d40$0$21006$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pewnie projekt przyszłego kompleksu monumentalno-muzealnego po¶więconemu Panu Prezydentowi jaki ma stan±ć po katastrofie.
Chciał omówić w swojej ostatniej drodze, czy aby nie jest zbyt skromny i nie umniejszy Jego ambicji.

dK

Data: 2010-09-22 18:21:10
Autor: .he®sk.
On Wed, 22 Sep 2010 09:44:34 +0200, "dK" <caria@wp.pl> wrote:

> [...]

Chciał omówić w swojej ostatniej drodze, czy aby nie jest zbyt skromny i nie umniejszy Jego ambicji.

 a moze to co antos przewiozl noca do piwniczki prezia?  haki na kazdego! alez ruskim trafila sie gratka!

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2010-09-22 21:32:43
Autor: dK
Jakie haki zabrał ¶p. prezydent w ostatni± podróż?

Użytkownik ".heRsk." <fullPiSbigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:2f9k961tov1n1jl329hagm7dlh7kk5g0kb4ax.com...
> [...]

dK

a moze to co antos przewiozl noca do piwniczki prezia?
haki na kazdego! alez ruskim trafila sie gratka!

eee.... tego to by nam nie oddali. Ale nie zdziwiłbym się jakby Pan Prezydent chciał mieć to zawsze koło siebie... Jak prezydent USA swoj±teczkę z kodami do rakiet balistycznych :)) To nic, że cerber Antoni czuwa... bo może stracić czujno¶ć, jak poczuje zapach obcej kaszanki ....

dK

Data: 2010-09-22 21:37:06
Autor: u2
W dniu 2010-09-22 21:32, dK pisze:
[...]

Na hakach wieszali m.in Polaków niemieccy najeĽdĽcy. Antek nijak nie
jest najeĽdĽc±. Jest obrońc± Polaków.

Jakie haki zabrał ¶p. prezydent w ostatni± podróż?