Jakie hamulce tarczowe XC/Maraton dla grubasa 75 kg?

Data: 2009-04-13 16:30:10
Autor: kml
Jakie hamulce tarczowe XC/Maraton dla grubasa 75 kg?

Użytkownik "amrac" <szymekto@o2.pl> napisał w wiadomości news:grv7o4$ojf$1inews.gazeta.pl...
Z pewnych powodów zmuszony jestem założyć z przodu tarczę.

Zastanawiałem się nad XT albo Avidy Juicy 7. Jestem zielony w tematyce tarcz, proszę o opinie użytkowników a najlepiej kogoś kto jeździł i na tym i na tym. Jak to jest z tym przegrzewającym sie płynem?

Archiwum. Żeby zagrzać płyn do tego stopnia coby uniemożliwiał jazdę trzeba odbyć bardzo ostry i szybki downhill z dużą ilością maksymalnie intesywnych i opóźnionych hamowań. W jeździe xc/maraton nie powinno być problemu.

Jedna zaleta XT to fakt, że nie trzeba zestawu do odpowietrzania w przeciwieństwie do juicy.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 09/04/2009

Jakie hamulce tarczowe XC/Maraton dla grubasa 75 kg?